• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pincini

Axiom

Panerai
2-Faktor
Gjorde en bytesaffär på distans med @Spincini , bra, snabbt och trevligt snack genom hela affären och kände mig 100% trygg! Reko och GG som jag gärna gör affär med igen!
 

Miroi

Breitling
Jag köpte en Citizen Promaster av Spincini och affären gick enkelt och supersmidigt, rekommenderar starkt.
Definatetly a goodguy!
 

Nicke75

Patek
2-Faktor
Åter igen gjort affär med @Spincini
Jag var köpare och som vanligt sköts allt super.
Klocka enligt beskrivning
Snabb frakt
Väl paketerat
Oerhört trevlig konversation
Bara + och en 100% GG i min bok.
 

Namaste

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt en Boldr av @Spincini .
Snabb och trevlig kommunikation.
Väldigt snabb leverans och väl inpackad klocka.
100% GG i min bok, gör gärna affärer igen.
 

Borone

Cartier
2-Faktor
Köpt HAQ japan av @spioch det var "alla rätt": bra beskrivning, bra bilder, bra kommunikation, exemplarisk paketering och snabbt fraktat. 100% GG!
 

moggelito

Rolex
2-Faktor
Köpt en Citizen Promaster av @Spincini vilket var en angenäm affär. Precis som beskrivet, i oerhört bra skick. Mycket bra paketerat och snabb kommunikation. Kanonaffär och kan bara rekommendera denne GG!
 

JLC

Panerai
2-Faktor
Gjort ett klockbyte på distans med @Spincini. Vi har även gjort många olika affärer tidigare. Supertrevligt och supersmidigt som vanligt. 100% GG!
 
Topp