2-3 år för en kostnad av 400kr är väl ganska rimligt, min ser nästan ut som ny och den är väl kanske 3 år gammalNjaa.. Hade nog inte rekommenderat Tiger. Höll fint i 2-3 år, nu faller den sönder sakta men säkert.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
2-3 år för en kostnad av 400kr är väl ganska rimligt, min ser nästan ut som ny och den är väl kanske 3 år gammalNjaa.. Hade nog inte rekommenderat Tiger. Höll fint i 2-3 år, nu faller den sönder sakta men säkert.
#patinaNjaa.. Hade nog inte rekommenderat Tiger. Höll fint i 2-3 år, nu faller den sönder sakta men säkert.
Så jävla bra grejer! Sjukt nöjd med min också!
Riktigt nöjd med kvalitén på Mulberry. Blir nog en skärp från dem med.
Så jävla bra grejer! Sjukt nöjd med min också!
Alltså jag borde vara snäll men kan inte hålla mig. Snygg korthållare och klocka förstås men vad farao läser du eller ännu mer varför ?Mulberry, bästa skiten! Inte lika flashig som LV
Hehe jag tittar bara på bilderna Snygg tjej på framsidan, var tvungen ha henne medAlltså jag borde vara snäll men kan inte hålla mig. Snygg korthållare och klocka förstås men vad farao läser du eller ännu mer varför ?
Budget?Nån med tips på passficka? Vill ha nåt för pass, kort, sedlar. Helst inget modemärke som drar iväg priset, men gärna äkta läder.
Dubbla upp & kör bara.Tänkte mig absolut max 500 typ, men Mulberry är bra kvalité. Ska suga lite på den. Reser inte jätteofta men stör mig alltid på att ha allt utspritt när jag väl är iväg. Reser väl 2-3 gånger/år. Plus minus.
Kollar man "currency converter" på Oanda så kostar korthållarna med rabatten som är endast 730kr, kan det verkligen stämma?Dubbla upp & kör bara.
Tänkte ev köpa en till korthållare så hojta till om du vill köra en sambeställing.
Låter rimligt. Vad kostar den i butik här i Sverige? Runt tusenlappen. Är ju deras egna hemsidan.Kollar man "currency converter" på Oanda så kostar korthållarna med rabatten som är endast 730kr, kan det verkligen stämma?
Har för mig att den kosta betydligt mer när jag var i berlin och kikade, kan ha fel dock!Låter rimligt. Vad kostar den i butik här i Sverige? Runt tusenlappen. Är ju deras egna hemsidan.
Ringde Mulberry butiken i Stockholm för att stämma av, "Card Wallet" Alltså modellen mellan lilla korthållaren samt plånboken kostar i butik 2390:- sedan minus 30 % på det på rean. Beställer du från hemsidan direkt skulle den gå loss på 70 Pund, 775:- enligt Oanda, stor skillnad.Låter rimligt. Vad kostar den i butik här i Sverige? Runt tusenlappen. Är ju deras egna hemsidan.
Du måste fått fel pris, eller priset på en annan större plånbok. En vanlig korthållare kostar runt 1,1k (@cultshit köpte en nyligen, samt länk till en annan - https://www.mrporter.com/en-se/mens/mulberry/cross-grain-leather-cardholder/365714?ppv=2)Ringde Mulberry butiken i Stockholm för att stämma av, "Card Wallet" Alltså modellen mellan lilla korthållaren samt plånboken kostar i butik 2390:- sedan minus 30 % på det på rean. Beställer du från hemsidan direkt skulle den gå loss på 70 Pund, 775:- enligt Oanda, stor skillnad.
Stämmer, runt tusenlappen betalade jag.Du måste fått fel pris, eller priset på en annan större plånbok. En vanlig korthållare kostar runt 1,1k (@cultshit köpte en nyligen, samt länk till en annan - https://www.mrporter.com/en-se/mens/mulberry/cross-grain-leather-cardholder/365714?ppv=2)
Köpte nyligen en "Card Wallet", öppningsbar dvs (http://www.mulberry.com/eu/shop/women/sale/sale-mens/card-wallet-oak-natural-leather) för ~750kr, från mrporter. Den listar 120-130 euro enligt båda sidorna jag länkar här, mrporter & mulberry. (https://www.mrporter.com/en-se/mens/mulberry/leather-bifold-cardholder/663467?ppv=2)
Ingen skillnad. Jag litar då hellre på officiela sidan än någon butikssäljare.