Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
LV eller Murberry?
LV eller Murberry?
Palmgrens är väl inte riktigt i samma klass? Men jag håller med om att de är fina för vad de kostarMulberry om plånbok. Eller varför inte Palmgrens? Dem har även fina korthållare.
Mr Cartier! @Andrée VargSjälvklar kombination. Frågor på det?
Ja, det är en dyrt missbrukMr Cartier! @Andrée Varg
Palmgrens är väl inte riktigt i samma klass? Men jag håller med om att de är fina för vad de kostar
Samma för mig gick från LV till Mulberry den blir fan bara bättre och bättre med tiden/slitaget.Pepsi & LV.
1,5 år gammal, lagad i limningen efter 11 månader, släpper igen. Blir att prova något nytt nu.
Plånkan eller Tudor?Hämtade ut julklappen ifrån mamma
Plånkan eller Tudor?
116200?Använder inte plånbok. Däremot kortfodral i aluminium och läder, med mitt namn på.
Annars hade du kunnat köpa en sån där mugg med "Världens Bästa Mamma"Plånkan givetvis, glömde skriva det hehe.