Yes den gick iväg någon gång i november
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oh yes.. Mycket nöjd så jag bjuder på en bild från i julas, lite tavlelglitter och en trippelplatina
En vacker dag vill jag komplettera den med en Cartier Tank Americaine i samma material
![]()
![]()
![]()
Oh yes.. Mycket nöjd så jag bjuder på en bild från i julas, lite tavlelglitter och en trippelplatina
En vacker dag vill jag komplettera den med en Cartier Tank Americaine i samma material
![]()
![]()
![]()
Thanks!Mäktigt med CoE !
Thanks!
Tragiskt nog min andra CoE Platinum på 4 år och det var då jag tyckte det var dags att köpa platinaklocka (och skaffa mig ett liv)
Jag gissar också på JaDen har ju platinatavla också, så jag gissar på ja.![]()
Min Credor var absolut lite ball. Nästan löjligt att den såldes för knappt 10 000.
Missade, snyggt! Håller med om att den var extremt svårfotad, kanske den värsta jag upplevtOch det är den jag har på armen några poster upp. Missade den är du sålde den så jag kastade mig över den när den dök upp igen
Måste helt klart ta lite bättre bilder på den eftersom mina halvonyktra mobilbilder inte gör den rättvisa
alltså den där jävla snötavlan är absuuuurd! Så bra.Bra tråd!
![]()
Referenserna på klockorna med![]()
Sälj Bromma-villan..Du måste ha blandat ihop mig med någon annan @leben , är tyvärr platina-lös
Denna tråd kan ju sluta med SMS-lån och personlig konkurs. Tack! Min fru tackar särskilt!![]()
Önskar jag hade en. Bor i RåckstaSälj Bromma-villan..
Ah, men en vällingbyvilla får du väl en platinarolex förÖnskar jag hade en. Bor i Råcksta![]()
Grattis till platina DDn! Hur känns skillnaden mot din tidigare vitguld? Både vad gäller vikt och utseende.Dagens platina
![]()
Grattis till platina DDn! Hur känns skillnaden mot din tidigare vitguld? Både vad gäller vikt och utseende.
Kanske den här tråden som får mig att rigga ljustältet och ladda DSL'enMissade, snyggt! Håller med om att den var extremt svårfotad, kanske den värsta jag upplevtHänder mkt i tavlan
Trevlig platina fredag!
![]()
Grymt bra passning på Hirsch Genius.
![]()
![]()
Mycket bra!Grymt bra passning på Hirsch Genius.
![]()
![]()
Har för mig att jag sett en på forumet, finns den kvar?