Sjobedan
Silver
Det har duJag har klistrat länk till denna tråd tror jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det har duJag har klistrat länk till denna tråd tror jag
Vad ? Så det ser ut då som att vi blir 5 st. då får vi massor av tid , att riktigt gå genom allt........Pinsamt, funderar på att fejkboka 5 platser så det blir fullt i Skåne också.![]()
Bara gissade men vi ses vi 12.Vad ? Så det ser ut då som att vi blir 5 st. då får vi massor av tid , att riktigt gå genom allt........
Ja utanför HUKE ......Bara gissade men vi ses vi 12.
Är det inte lunch först och sedan hukes?Bara gissade men vi ses vi 12.
Vet ej, nu får vi bestämma oss!Är det inte lunch först och sedan hukes?
Vart sitter du? Själv sitter jag precis ovanför Harrys.Jobbar runt hörnet och hänger gärna med på lunch om det blir av!
Vart sitter du? Själv sitter jag precis ovanför Harrys.![]()
Vet ej, nu får vi bestämma oss!
Jobbar runt hörnet och hänger gärna med på lunch om det blir av!
@Ako Jag har hela tiden trott lunch 13 sedan hukes men det låter bättre för egen del stt köra först hukes och sedan lunch 13. Oavsett blir det ju lunch 13...Hukes först, käka sen?
Speciellt hur ljuset spelade I ''räfflorna''. Grym klocka med mycket detaljer som bara blev fler och fler ju längre man såg på den.Kul att fått träffa lite härliga Skåningar. Som dessutom klocksnackar!
Ett par härliga omegor och gillar man nytt så fastnade iaf jag helt och hållet för nya ploprof i titan med den gråa tavlan. Helt sjuk! Så jäkla sjuk...
Nya globemaster hade en grym rehaut som bara va en borstad kant eller vad man ska säga. Kanske inte räknas som rehaut men det gjorde den rätt cool. Inte så dressad som jag trodde.
Jag kan smita inom och ta lite bilder åt dig om du vill? Vad önskas?Den där PloProfen verkar riktigt mysig, finns det något att anmärka på? Ser väldigt fräsch ut på både kaplans bilder och här
Jag tyckte tavlan såg bra ut .Den där PloProfen verkar riktigt mysig, finns det något att anmärka på? Ser väldigt fräsch ut på både kaplans bilder och här
oj, vilken gest! Tack, men det är lugnt. Har den med utgångspris 29k inte fått bud dagen innan så besöker jag kaplans personligen och kollar in den.Jag kan smita inom och ta lite bilder åt dig om du vill? Vad önskas?
Dock endast om du är genuint intresserad![]()