• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

PLATSER KVAR Förhandsvisning Klockkvaliten i Malmö

Måste finnas nåt danskt forum som lämpar sig bättre om KS är så jävla ointressant för dessa sydsvenskar.
Om det varit i sthlm så hade platserna tagit slut på 3 minuter.

J

"Platser kvar", precis som att Kaplans skulle neka eventuella budgivare i dörren till Huke.
Var nu inte oroliga, jag är övertygad om att alla som är intresserade av att komma dit och kika under dagen är hjärtigt välkomna. Både Kaplans och Huke har alltid varit tillmötesgående och intresserade av att sälja dinkor.

Vet ej, nu får vi bestämma oss!

Jobbar runt hörnet och hänger gärna med på lunch om det blir av!

Hukes först, käka sen?
@Ako Jag har hela tiden trott lunch 13 sedan hukes men det låter bättre för egen del stt köra först hukes och sedan lunch 13. Oavsett blir det ju lunch 13...

Vem var det mer som skulle med? Från den andra tråden tänker jag...

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Kul att fått träffa lite härliga Skåningar. Som dessutom klocksnackar!

Ett par härliga omegor och gillar man nytt så fastnade iaf jag helt och hållet för nya ploprof i titan med den gråa tavlan. Helt sjuk! Så jäkla sjuk...

Nya globemaster hade en grym rehaut som bara va en borstad kant eller vad man ska säga. Kanske inte räknas som rehaut men det gjorde den rätt cool. Inte så dressad som jag trodde.

Kul att fått träffa lite härliga Skåningar. Som dessutom klocksnackar!

Ett par härliga omegor och gillar man nytt så fastnade iaf jag helt och hållet för nya ploprof i titan med den gråa tavlan. Helt sjuk! Så jäkla sjuk...

Nya globemaster hade en grym rehaut som bara va en borstad kant eller vad man ska säga. Kanske inte räknas som rehaut men det gjorde den rätt cool. Inte så dressad som jag trodde.
Speciellt hur ljuset spelade I ''räfflorna''. Grym klocka med mycket detaljer som bara blev fler och fler ju längre man såg på den. :) Dock inte min kopp te.
Blev speciellt överraskad av DSOTM, den kan sammanfattas med ett ord. HeltsinnessjuktgaletcoolklockasomklartväckerhabegärGEEEMIG!

Den där PloProfen verkar riktigt mysig, finns det något att anmärka på? Ser väldigt fräsch ut på både kaplans bilder och här

• Like
Reactions: Ako
Tillbaka
Topp