• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ploppen i nya kläder...

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag och TomasBc som tidigare ägare av just den klockan vet vad vi pratar om.

Ta bort det där lädret! Ser ju helt värdelöst ut. Ska du variera får du sätta på gummi!

:)

Men faan va ni gaddar ihop er nu då! Du vet lika väl som jag att jag hade denna klocka innan ni hade den i er ägo. Detta måste betyda att jag får bära den på vad jag vill.. Och som jag skrev till Tomas.. Det är ju några småpojkar som kapat i gummibanden..;-)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
hahahha oops.. Trodde ju att det skulle vara en keeper, därav kapet.. :angel:

Såklart, omväxling förnöjer. Men det blir inte 100% i mina ögon. Men du kör din grej, vilket är helt ok! Rock on :)
Jag skojar bara :) Inga problem att använda gummibanden. Gott om justermån, men man måste ju hacka tillbaka..
Du ska se att Meshet hittar tillbaka snart. Eller kanske ngt annat?...:-O
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Men faan va ni gaddar ihop er nu då! Du vet lika väl som jag att jag hade denna klocka innan ni hade den i er ägo. Detta måste betyda att jag får bära den på vad jag vill.. Och som jag skrev till Tomas.. Det är ju några småpojkar som kapat i gummibanden..;-)
Absolut! Om du vill ha världens hårdast dykare på ett litet lädersnöre så är det klart du får det! Alla kan vi inte vara födda med god smak!

:)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Absolut! Om du vill ha världens hårdast dykare på ett litet lädersnöre så är det klart du får det! Alla kan vi inte vara födda med god smak!

:)
Förstår hur du menar.. Men jag har sett vad du bär för badbrallor så jag vete fåglarna om du har bättre smak än jag;-)
Jag håller ju med Er i sak men kan inte låta bli att testa gränserna ibland. Har man varit gift i över 10 år så är detta de gränser som finns kvar att testa...;-)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Riktigt hård. Gillas skarpt! Skall passa på att fråga, vad är den stora orangea knappen till för ?
Det är en spärr man måste trycka ner för att kunna snurra bezelringen. Något som fanns på orginal plopparna också fast då i röd plast. Ska vara ett säkrare system då det i princip är omöjligt att oavsiktligt ställa om ringen och tappa kollen på dyktiden. Helt oumbärligt för mig som på sin höjd snorklar på ytan och bränner ryggen utav bara helvete...:)
 

frere

Audemars
2-Faktor
Två tummar upp! Brutalt fin den där. Och alla köttdykare klär i läder på vintern.
20140120_194957_zps2bf311e5.jpg
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Det där funkar. Helt klart. :D

Och för de som gnäller... Dykarklockorna Panerai kommer på vadå för slags snöre, som ska bytas hit och dit, stup i kvarten? :p:D

A
 
Topp