• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

pnt

Köpte en trevlig Omega av @pnt på distans.
Låg på posten samma dag som betalning skickades och framme på terminalen dagen efter. Allting överensstämde med beskrivningen. 100% GG
Tack för en trevlig affär!

• Like
Reactions: pnt
Sålt klocka på distans till @pnt. Mycket smidig affär och snabb betalning 100% GG😃

• Like
Bought a Cartier from @pnt f2f. Everything went smoothly, no problems whatsoever. A very pleasant experience. Communication was fast and clear. 100% GG!

• Like
Sålde en Omega till @pnt allt var smidigt och enkelt från början till slut med snabb betalning.
Rekommenderas.

• Like
Köpte en klocka i 50k klassen av @pnt på distans, kände mig trygg igenom hela affären och det gick snabbt! 1000% GoodGuy

• Like
Köpte en Breitling av @pnt – mycket snabb och smidig affär där klockan levererades väl paketerad och precis som beskrivet i annonsen. Gör gärna affär igen och självklart 100 % GG! 🌟

• Like
Köpte en wempe av bästa @pnt
Jag kan inte nog uttrycka mig kring vilken GG han är i min bok! Jag har bett om att få köpa klockan till och från under 2 år och nu fick jag chansen. Trots strul med swish osv från min sida var han inte annat än trevlig och hjälpsam. Klockan i sig motsvarar helt och hållet beskrivning och är i ett utomordentligt skick! Paketet var välpaketerat och skickades blixtsnabbt. Mycket trevlig kommunikation rätt igenom affären. Skolboksexempel på bra säljare enligt mig.

• Like
Köpt klocka på distans av @pnt och det var en otroligt trevlig upplevelse! Hoppas på fler affärer i framtiden, 100% GG👌

• Like
Sålt ny VC till @pnt Seriös och trevlig köpare.
Rekommenderas varmt!

Sålt en klocka på distans till @pnt
Otroligt snabb, smidig och trevlig affär på alla sätt! 🥳
100% goodguy och jag gör gärna affärer igen om möjligheten infinner sig!

• Like
Tillbaka
Topp