Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller verkligen med! Lyssnat på dessa rättegångar nu under några dagar. Rekommenderas helt klart!
BUMP! Måste finnas fler som lyssnar på poddar?
Många har tryckt på P1 & P3 här kommer några andra.
Krull & Kriminell. - Typ 30 min avsnitt med intervjuer med yrkeskriminella.
Håkan & Lenas podcast. - Två hemlösa människor som snackar om allt mellan himmel och jord, kanske de två sista "Modsen" som finns kvar.
Lundh - Fotbolls podd med Olof Lundh, många bra intervjuer om man gillar fotboll.
Arkiv Samtal - Simon gärdenfors. Komiker och artist. Bjuder in lite olika människor och pratar om allt möjligt.
Alla mina kamrater - Har lyssnat på alla avsnitt från och med typ 50-170+. Tyvärr bjöd de in en kille i sin morgon-podd "AMK morgon" som spårade ut totalt och sedan la dem ner. MEN, mycket värt att gå tillbaka och lyssna på.
Nisse å den där äldre - Nisse hallberg är med = bra skit.
Framgångspodden - Intervjuer med många duktiga entreprenörer men kanske inte superhög nivå själva intervjun.
Det är i alla fall några jag lyssnar på, hoppas ni hittar något ni tycker om
Ni har nämnt de flesta, men jag lägger till tre.
Creepypodden med Jack Werner - Spökhistorier online ...typ. Om man gillade hans book Creepypasta så gillar man podden. Sprillans ny, endast ett avsnitt än så länge.
Spår - Svensk variant av Serial. Riktigt bra, mycket tack vare Anton Berg.
Dan Carlin's Hardcore history - Tung podcast, oändligt långa avsnitt. Går ej att hoppa över den här om man är historiebuff.
I Halloweensk anda så kan jag rekommendera Astonishing Legends.
http://podbay.fm/show/923527373
De senaste två avsnitten handlar om "The Mothman". För de flesta känd från filmen "The Mothman Prophecies" (2002).
Grymt!! Hamnade i extas direkt när jag såg att dom även hade några avsnitt om skinwalker ranch, hoppas det är bra nu bara
du kanske missat forumets egen poddFinns det verkligen ingen om klockor? Borde styras upp..
Du kanske missade att jag skrev det 8 juli 2015, innan någon KS podd fanns.du kanske missat forumets egen podd
haha my badDu kanske missade att jag skrev det 8 juli 2015, innan någon KS podd fanns.