Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och hur ska vi nu kunna lita på administratörerna på detta forum?
Lyckligtvis var jobbet att åka på en ungdomsturnering i fotboll och ta "minst 25 bilder till webben". Så behövde bara åka tillbaka till redaktionen och hämta ett kort. Hade det varit något allvarligare jobb jag var på hade han fått böta med tårta.Vad sa du då? Många "pling"?
Var konstverket Gävlebocken månne ??Hade en fysikmajje av den gamla stammen en gång i tiden .
Han gillade att håna vissa av oss inför hela klassen, då vi inte förstod det enl honom elementära inom fysikens fantastiska värld !
Detta eskalerade till den milda grad att han började veva med div föremål i klassrummet då vi inte gjorde som han sade och gav blanka faan i archimedes princip bara för att vi kunde !
Faanskapet hann slå av två fingrar med en meterslinjal på en av grabbarna i klassen !
Visst vi puschade honom ordentligt men allvarligt !
Nåväl, vi lät oss inte stillatigande acceptera dessa fasoner !
Hämnden kom med socker i gubbens bensintank !
Det hände ingenting kan jag säga !
I slutet på åttonde klass drog vi på ordentligt
En natt drog vi en kätting vi snott på lastbilscentralen mellan gubbfans dragkrok på amazonen han körde till flaggstången
Sen drog vi hem och hoppades på det bästa .
Vi fortsatte med vårt i plugget och låtsades som ingenting tills vi två dagar senare läste i lokalblaskan om en flaggstång som rasat rätt över villagatan och mosat en vit amazon
Och till råga på allt så verkade det vara ett rent sabotage då en kedja hittades i bilägarens punchveranda som helt slagits sönder av rikoschetten då kedjan gått av .
Kunde det vara så att den varit fäst i bilen på något sätt ?
Detta skulle tydligen påålisen utreda enl artikeln .
Hepp !
Vidare så har jag även spolat is på hemstadens raggarunda med en stulen Zamboni, och dessutom hunnit med att elda upp ett konstverk av returpapper på stadens torg !
Men det är en annan historia![]()
Nope, detta utspelades något längre norrut efter samma kustVar konstverket Gävlebocken månne ??
Den frågan kan jag inte svara påHaha. Underbart. Men nu kommer en samvetsfråga. Jobbar inte du inom rättsväsendet? Har ränderna verkligen gått ur?
+1Ångermanland möjligen? Vi som är så väluppfostrade där. Skäms!
Hahaha! En gång Fältjägare, alltid FältjägareJag gjorde lumpen på I5, östersund 02-03 på Bergs kompani.
Det fanns tre kompanier där och varje kompani hade ett eget hus. Bergs kompani till vänster, Hallens kompani i mitten och Fredrikshovs kompani till höger.
Bergs, där jag var, bråkade med Hallens hela tiden, speciellt några av oss, och en natt kom vi på den geniala iden att jävlas med dem ordentligt.
Så jag och några till springer över till frdrikshovs mitt i natten, där tar vi oss in i deras städförråd, "lånar" några flaskor skurmedel, tvål och såpa som vi häller ut i korridorerna i huset (det är inga korta korridorer)
Sedan springer vi tillbaka till vårt hus, bergs, och häller ut en jävla massa vatten (utan att det var jobbigt att städa upp)
Sen så kom vi överens om att hålla käften.
Dagen efter så fick vi städa upp i vårt hus, vilket gick ganska fort.
Men Fredrikhov hade städat en stor del av förmiddagen så det bara blev lödder och skum i hela korridoren. Deras befäl var rasande!
Så vid lunchen så kom flera från fredrikshov fram till vårt bord och undrade om det var vi som hade gjort detta, men då vi som gjort det höll käften och de andra i vårt kompani berättade att det hade varit massa vatten i våra korridorer så vände sig alla mot hallens med ilska i blicken.
de blev hårt utsatta under de resterande 6 månaderna!
Hahaha!
Riktigt jädra bra prank !!En kompis skar av 1-2cm av en annan polares duschslang varje gång han kom på besök. Slangen blev kortare och kortare och duschslangsägaren blev bara mer oh mer förvirrad tills han en dag berättar att han inte kan stå rakt upprät i duschen längre.
Och nu väntar vi på din bikt. Spela inte oskyldig nu.
Jo dåHar du kommit över det än? Med tanke på ditt användarnamn.