Kristof
Basic
Haha nej det hade jag nog aldrig ens försökt ge mig påVar glad att du inte försökte uttala Jaeger LeCoultre.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha nej det hade jag nog aldrig ens försökt ge mig påVar glad att du inte försökte uttala Jaeger LeCoultre.![]()
Finns folk som insisterar på att det heter ”squaiil”.Blev tillrättavisad gällande mitt uttal.
Jag sa nånting i stil med ”-oh squalee today” men fick ett kort ”-squäle” tillbaka![]()
Haha den kallar man bara för JLC ju;pVar glad att du inte försökte uttala Jaeger LeCoultre.![]()
Det är i och för sig inte särskilt konstigt om man inte känner till historian kring det och att namnet är det italienska ordet för haj men ändå oskönt att rätta någons uttal.Finns folk som insisterar på att det heter ”squaiil”.
Har man varit med om ett världskrig med allt vad det innebär får man kanske lite annat perspektiv på livet.Hade en trevlig pratstund med tva herrar i 95+ aldern pa Mecum i Kissimee. Bagge barandes YMII helguld och WWII Veteran kepsar.
Om jag ar lika vital och skojfrisk om 50+ar far jag tacka de hogre makterna
Jag trodde vi var överens om att man bara säger JÄGER.Haha den kallar man bara för JLC ju;p
Från och med nu säger jag också Jäger!Jag trodde vi var överens om att man bara säger JÄGER.
Prata med en kund igår om hans omega speedmaster i 15 min. Han tyckte de var roligt, för endast 5 personer hade noterat vad de var för klocka under alla år han haft den.Världen hade varit ett bättre ställe om främlingar hade vågat prata mer om klockor med varandra
Chchee le coltr, helt omöjligt att utala lyssnat 20ggr på UTubeFrån och med nu säger jag också Jäger!
Snubblar på tunganChchee le coltr, helt omöjligt att utala lyssnat 20ggr på UTube