Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När det kommer till hur svårt det är för "vanligt" folk att komma in i montrarna så påminns jag om en golfhistoria. Jack Nicklaus hade vunnit sin första Masters på Augusta National, kom tillbaka någon vecka efter för att spela banan igen men blev nekad för han inte var medlem. Han svarade då "Don´t you know who I am? I won the masters just a week ago at this very course!" Varpå han fick svaret "Congratulations Sir, welcome back next year"...
Det spelar ingen roll vad du har på handleden tyvärr...
What can I say, jag är jävligt analog...Censur shades är ganska 2006 va?
![]()
Tydligen kommer det satsas på nya Cellini.
Hoppas i så fall på en ny Midas, önsketänkande![]()
Nej det är nog att ta i. Men om man säger så här, kostymen som bars passar inte längre.. I midjan.. :-(Inte svinlänge sen, va?
Fast är det en cellini på teasern? Boetten ser ganska kraftig ut för att vara en cellini?Tydligen kommer det satsas på nya Cellini.
Fast är det en cellini på teasern? Boetten ser ganska kraftig ut för att vara en cellini?
Inte helt otänkbart kanske... Eftersom det är en måne med i teasern ryktas det ju även om att de kommer med en moonphase...Ett skvaller jag hörde vilket kan vara bull är en Cellini med oystercase.
Inte helt otänkbart kanske... Eftersom det är en måne med i teasern ryktas det ju även om att de kommer med en moonphase...
Den här mockupen dök upp på whatchs Instagram.
![]()
De där ser inte troliga ut..
Tänkte slänga iväg lite bilder inifrån mässan från den tiden jag var aktiv... Tyvärr togs de för ett par år sedan innan ombyggnaden och med en ganska taskig mobilkamera.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pateks monter som tydligen genomgått en stor förändring inför årets mässa
Slutligen en bild på en riktigt ful fisk som ser ut att ha trivts ganska bra...
![]()
Jag vet inte vad jag ska svara på det... Men jag fick ett ärr i själen som inte komma läka i första taget...Ser ju ut som Magnus Hedman!
De där ser inte troliga ut..
Döpt den till "Moon-Dweller"?
Högst begränsad grupp.
Såg precis den och skyndade mig hit. Gillar den. Försöker inte vara lika "vintage" som BB.![]()
Tudor Heritage Blue Bay
![]()
Tudor Heritage Blue Bay
Den här mockupen dök upp på whatchs Instagram.
![]()