Att få tillbaka pengar ser jag som ett misslyckande. Pengarna har förlorat arbetstid helt enkelt. I år misslyckades jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Drygt 10 tusen tillbaka, vad ska man göra för kul med det??
Att få tillbaka pengar ser jag som ett misslyckande. Pengarna har förlorat arbetstid helt enkelt. I år misslyckades jag.
Många som skriver att efter ha flyttat lite siffror och liknande får ännu mer pengar tillbaks... Hur fan fungerar det?
Och Floduttern, blev det mer eller mindre pengar efter K4an?
Köp en http://www.klockia.se/longines-hydro-conquest-automatic-l3.694.4.03.6 och auktionera ut den till förmån för BCF.
Eller ta 3 utekvällar i Sthlm.
TRE???
En bra menar du?
10k får man inte en bra utekväll för i Sthlm!
Då får man bränna minst 15-16k
10k får man inte en bra utekväll för i Sthlm!
Då får man bränna minst 15-16k
Jag får pengar till en utekväll i Sthlm!
Typ 3000kr alltså
TRE???
En bra menar du?
Utgick från nedanstående uträkning...
Spy bar!?
Småbarnsförälder +1 glas rött = över och ut
Haha.. sant!Och är man ute på stan börjar så man funderar på nattburgaren på donken redan kl 20.30
1 april. Har Kivra och deklarerade ganska snabbt utan ändringar.Ni som har sett erat kontoutdrag från skattekontot, vilket datum står de att de betalade ut återbäringen för er ?