• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Prestige Luxusuhren OHG

Sumo

Omega
Jag köpte en klocka från Prestige Luxusuhren för ett par dagar sedan. Leveranstid 2-3 veckor enligt säljaren. Får se om det dyker upp nån klocka.
 

Virgin

Breitling
Kul! Du får gärna höra av dig om hur det går och slutligen hoppas jag få gratulera dig till ett bra köp Johan!
 

Mx2690

Breitling
Hej Virgin!
Det blev inte ett köp ifrån Prestige Luxusuhren. Jag valde till slut Pluswatch.it, och det blev en omega speedmaster 57.
Snabb respons, bra beskrivning och klockan fanns i lager. Det är min första mer exklusiva klocka och första köpet utomlands. Lite nervöst att föra över pengar i förväg men efter att ha läst många positiva posts om pluswatch här på forumet så slog jag till.
Du kan se min post om "paketöppning"
https://klocksnack.se/threads/den-stora-paketöppningstråden.23957/page-454
 

Sumo

Omega
Jag köpte en Breitling från Prestige Luxusuhren, använde trusted checkout och det tog 4 veckor från beställning tills jag fick klockan.
 

CallePhille

Breitling
Bumbar denna tråden lite. För att ha 2246 Trusted Checkouts finns det otroligt lite information och omdömen om denna aktör. Någon mer än @Sumo som gjort affär?
 

Dalskåning

Cartier
Jag beställde en klocka för ca 7 veckor sen. Via Trusted Checkout.
Varannan vecka har jag mailat o frågat och de svarar hela tiden att den väntas in inom två veckor.
Sedan en vecka tillbaka svarar de inte ens på mailen.
Fortsätter det såhär så ska jag försöka häva köpet.
 

Dalskåning

Cartier
Idag fick jag återigen standardsvaret 1-2 veckor bort...

30min senare fick jag info från DHL att ett paket från dem är på väg till mig.

Bra koll....

Väntar med att ropa hej tills jag sett klockan
 

August U

Breitling
Tja! Jag sitter själv och skannar chrono24 efter den mest lämpliga Speedmaster 57:an men av tidigare inlägg att döma samt recensioner verkar ju Trusted Checkout fungera bra. Jag har dessvärre noterat att vissa butiker inte har fler än en bild på klockan och inte kunnat maila över bilder på certifikat och box då klockan sägs ligga i ett valv.. Har ni haft samma bekymmer och anser ni det vara ett problem om butiken i fråga fått bra recensioner?
 
Topp