matage
Basic
Internetstulen bild av den på rem. Jag har kört min uteslutande på länk men det kanske är dags att byta till orginallremmen som testPosta en tydligare bild! Ser nice ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Internetstulen bild av den på rem. Jag har kört min uteslutande på länk men det kanske är dags att byta till orginallremmen som testPosta en tydligare bild! Ser nice ut!
100% bättre val än Seiko!Landsort! Finns ute på KS för under 20.
Du bryr ju dig uppenbarligen så visst finns det folk som bryr sig.Vem bryr sig egentligen vad gemene man ska tycka, ofta känner dessa inte till mera märken än Rolex och kanske på sin höjd Omega som kvalitetsklockor. Sen kan ju Rolex uppfattas som väldigt provocerande för många, iallafall här i lilla Eskilstuna. Därför uppskattar jag den "anonymitet" GS ger.
SS är ganska tråkiga tycker jag. Många modeller försöker vara egna men lyckas bara bli fula. Säljs på Klockmaster.Ser att många har från Sjöö Sandström i samlingen, inget märke som jag hört av sedan tidigare!
Som det ser ut i dagsläget är SS inget jag kommer investera!Du bryr ju dig uppenbarligen så visst finns det folk som bryr sig.
SS är ganska tråkiga tycker jag. Många modeller försöker vara egna men lyckas bara bli fula. Säljs på Klockmaster.
Jävligt het, den ska absolut sökas upp!IWC 3707 är rätt prisvärd. Inget magiskt urverk men inte heller något dåligt urverk. Den billigaste i Europa låg iofs på 22 just nu (http://www.chrono24.se/iwc/gst-chronograph-day-date-iw3707--id3378233.htm) men jag har sett flera stycken runt 18 tidigare.
Var försiktig om du ska köpa en IWC GST. Finns äckligt bra fakes på de där.Jävligt het, den ska absolut sökas upp!
Aldrig lagt fingrarna på en IWC utan äkthetsintyg, tack för tipset!Var försiktig om du ska köpa en IWC GST. Finns äckligt bra fakes på de där.
?Du bryr ju dig uppenbarligen så visst finns det folk som bryr sig.
Vad är oklart? Du har ju skrivit massa gånger att su varit tveksam till att köpa Rolex pga jantelagar i ditt lilla samhälle.
Jaja jo då förstår jag. Jo faktiskt. Tråkiga attityder dessvärre. Men så är det väl dessvärre utanför Sveriges större städer rent generellt.Vad är oklart? Du har ju skrivit massa gånger att su varit tveksam till att köpa Rolex pga jantelagar i ditt lilla samhälle.
Känns knappt som en klocka längre :/Ja men vad fan våga köra något nytt!
Det var något liknande då den elektrifierade spisen såg dagens ljus.Känns knappt som en klocka längre :/
Den länken kan bara en mor älskaJa men vad fan våga köra något nytt!
Vis av erfarenhet?Den länken kan bara en mor älska
Som det ser ut i dagsläget är SS inget jag kommer investera!
Jävligt het, den ska absolut sökas upp!
Jag är synnerligen älskvärd, till skillnad från den länkenVis av erfarenhet?
Röd Black Bay du är bildbevisligen i luvanJag är synnerligen älskvärd, till skillnad från den länken
OnT skulle jag jaga en röd Black Bay, den är grym
Grymma klockor alla 3, faller mig i smaken alla dagar i veckan!Alla goda ting är tre.
Longines legend diver. Riktigt vacker och mångsidig, funkar till det mesta utom kanske formella tillställningar med mörk kostym. Dessutom har du råd med ett snyggt vintagenato samt hängmörad entrecôte tre gånger om dagen ett par veckor.
Vintage Omega Seamaster. Så vulgär. Så vacker. Finns en på köp och sälj nära din budget.
Omega Speedmaster pro. Klassiker som omöjligt gör bort sig. Som många andra skrivit går det ofta att hitta för runt 20 k.
Eller en Astron som drivs av solljus och avviker 1 sekund på 100.000 år... Borde gå att köpa för under 20K om man inte väljer titan..