• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Prisvärda klockor inom ramar 10-20 tkr

matage

Omega
Posta en tydligare bild! Ser nice ut!
Internetstulen bild av den på rem. Jag har kört min uteslutande på länk men det kanske är dags att byta till orginallremmen som test
sinnonstrap.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vem bryr sig egentligen vad gemene man ska tycka, ofta känner dessa inte till mera märken än Rolex och kanske på sin höjd Omega som kvalitetsklockor. Sen kan ju Rolex uppfattas som väldigt provocerande för många, iallafall här i lilla Eskilstuna. Därför uppskattar jag den "anonymitet" GS ger.
Du bryr ju dig uppenbarligen så visst finns det folk som bryr sig.

Ser att många har från Sjöö Sandström i samlingen, inget märke som jag hört av sedan tidigare!
SS är ganska tråkiga tycker jag. Många modeller försöker vara egna men lyckas bara bli fula. Säljs på Klockmaster.
 
Du bryr ju dig uppenbarligen så visst finns det folk som bryr sig.


SS är ganska tråkiga tycker jag. Många modeller försöker vara egna men lyckas bara bli fula. Säljs på Klockmaster.
Som det ser ut i dagsläget är SS inget jag kommer investera!
IWC 3707 är rätt prisvärd. Inget magiskt urverk men inte heller något dåligt urverk. Den billigaste i Europa låg iofs på 22 just nu (http://www.chrono24.se/iwc/gst-chronograph-day-date-iw3707--id3378233.htm) men jag har sett flera stycken runt 18 tidigare.

02.084_1.jpg
Jävligt het, den ska absolut sökas upp!
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Vad är oklart? Du har ju skrivit massa gånger att su varit tveksam till att köpa Rolex pga jantelagar i ditt lilla samhälle.
Jaja jo då förstår jag. Jo faktiskt. Tråkiga attityder dessvärre. Men så är det väl dessvärre utanför Sveriges större städer rent generellt.
 

MartinL

Omega
Alla goda ting är tre.

Longines legend diver. Riktigt vacker och mångsidig, funkar till det mesta utom kanske formella tillställningar med mörk kostym. Dessutom har du råd med ett snyggt vintagenato samt hängmörad entrecôte tre gånger om dagen ett par veckor.
tumblr_n75k11xUs61tqz0xzo1_1280 (1).jpg


Vintage Omega Seamaster. Så vulgär. Så vacker. Finns en på köp och sälj nära din budget.
RV_001.jpg


Omega Speedmaster pro. Klassiker som omöjligt gör bort sig. Som många andra skrivit går det ofta att hitta för runt 20 k.
IMG_6223.jpg
 
Alla goda ting är tre.

Longines legend diver. Riktigt vacker och mångsidig, funkar till det mesta utom kanske formella tillställningar med mörk kostym. Dessutom har du råd med ett snyggt vintagenato samt hängmörad entrecôte tre gånger om dagen ett par veckor.
tumblr_n75k11xUs61tqz0xzo1_1280 (1).jpg


Vintage Omega Seamaster. Så vulgär. Så vacker. Finns en på köp och sälj nära din budget.
RV_001.jpg


Omega Speedmaster pro. Klassiker som omöjligt gör bort sig. Som många andra skrivit går det ofta att hitta för runt 20 k.
IMG_6223.jpg
Grymma klockor alla 3, faller mig i smaken alla dagar i veckan!
 
Jag har en seiko astron gps solar sast007g
Titanium 47mm tavla mycket fin med garanti och papper på klockan
Måste säga att det är en b+ skick så bra skick inga skador men sliten på färgen i en av länkarna som knappt syns.
Återkoppla gärna om intresse finns. länkar och hus i titan
 
Topp