• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

PRO-HUNTER bra eller anus?

  • Bra

  • Branus

  • Anus

  • Vet ej


Resultatet är endast synligt efter enkät.

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
@Bomier , har du repat din expii än? :)

Nja, förra sommaren bar jag en full jeep dunk och skulle lasta mer den i båten och lyckades då på något sätt få en liten repa på glaspet... Tror inte någon klocka skulle klara utan att få fått en repa....

Annars är den helt repfri efter många många år... Måste säga att den hållt mycket bättre än jag förväntade mig från början! ;)
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Nja, förra sommaren bar jag en full jeep dunk och skulle lasta mer den i båten och lyckades då på något sätt få en liten repa på glaspet... Tror inte någon klocka skulle klara utan att få fått en repa....

Annars är den helt repfri efter många många år... Måste säga att den hållt mycket bättre än jag förväntade mig från början! ;)
Bild!
 

TimeDealer

Cartier
"Behandlingen gör klockan otroligt motståndskraftig för repor och dylikt.". Hur tänkte man där? Även om ytbeläggningen är hårdare än vanligt stål så syns det ju så fort man repar den om beläggningen inte är tjock.

Tänkte också på det :) Haha
Nja, förra sommaren bar jag en full jeep dunk och skulle lasta mer den i båten och lyckades då på något sätt få en liten repa på glaspet... Tror inte någon klocka skulle klara utan att få fått en repa....

Annars är den helt repfri efter många många år... Måste säga att den hållt mycket bättre än jag förväntade mig från början! ;)
Ska du sälja den snart eller? Rolex Gmt? ;) ;) :p
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tänkte också på det :) Haha

Ska du sälja den snart eller? Rolex Gmt? ;) ;) :p

Denna kommer inte säljas! :)
image.jpeg


Mvh
Micke
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Oki...fel av mig :)

Denna köpte jag av @Bomier back in the dayz......när var det....2007?
Den kom endast på Velcroband...så jag köpte en ny SS länk......och lät PVD:a den......blev glassigt!!

DSC00168.JPG
DSC00170.JPG
DSC00172.JPG
DSC00174.JPG
DSC00173.JPG

Tror nog det var innan 2007... Typ 2005-2006 ;)
Ocean race ORC'n köpte jag ny på Krons ur.... Anledningen att jag köpte nyligen en ORC är att jag saknade den jag sålde till dig... Fan, det var "back in the days" ;)
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Tror nog det var innan 2007... Typ 2005-2006 ;)
Ocean race ORC'n köpte jag ny på Krons ur.... Anledningen att jag köpte nyligen en ORC är att jag saknade den jag sålde till dig... Fan, det var "back in the days" ;)

Samma här, sålde ju den svarta till nån Prettosnubbe på TTT...men köpte en ny förra året...som jag lät SS mattborsta länken på...efter en del knorr :)
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Samma här, sålde ju den svarta till nån Prettosnubbe på TTT...men köpte en ny förra året...som jag lät SS mattborsta länken på...efter en del knorr :)

Jag ska genast låta min klock gubbe mattborsta länken på min ORC! (Någon bild på din?) :)
(Sorry för tråd kapningen!!!)
image.jpeg

Mvh
Micke
 
  • Like
Reactions: K-S
Topp