• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Producer Michael "My Watch Collection"

Att dom inte är rädda att bli rånade, hans örhängen kostade nog runt millen, fan händer om man tappar ett sådant när man går på stranden, man skulle ju dö av ångest. Kanske har bra försäkringar..

Men i all fall lätt youtube stå på och gick om hämtade kaffe och kom tillbaka till detta
kolla klockan 2.20 :nailbiting:

Tror nog att många precis som Michael har sina grejer i ett bankfack för att försäkringsbolaget kräver det och hämtar fram när det ska användas. De har ju förmodligen ett entourage med security också när man nått den nivån.

Tror nog att många precis som Michael har sina grejer i ett bankfack för att försäkringsbolaget kräver det och hämtar fram när det ska användas. De har ju förmodligen ett entourage med security också när man nått den nivån.
Ja, men konceptet 'chain snatching' är en grej där det är kreddigt att lyckas korpa någons guldkedja för att visa upp på sociala medier. Musiker som crowdsurfar åker ju på det ibland. Crowdsurfar man har man inte säkerhetsvakter runt sig, undrar om försäkringsbolaget ersätter en då. o_O

Känns ibland skönt att slippa fundera över hur mycket pengar det ser ut som att man har, jag kan inte förstå grejen med helisade klockor. Har inte alls samma smak som Producer Michael men jag beundrar alltid folk som gör sin egen grej och har sin egen stil och det tycker jag verkligen att han har!

Att dom inte är rädda att bli rånade, hans örhängen kostade nog runt millen $ , fan händer om man tappar ett sådant när man går på stranden, man skulle ju dö av ångest. Kanske har bra försäkringar..

Men i all fall, lät youtube stå på och gick om hämtade kaffe och kom tillbaka till detta
kolla klockan 2.20 :nailbiting:
Hehe, älskar när han säger ”you don’t want to overload yourself” och visar denna :)
F8EFA546-51F3-463B-8EC6-0C60C68D85FB.png

Tillbaka
Topp