• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Profiler, posta!

jonasz

Cartier
2-Faktor
Jag gillar klockprofiler, denna CW älskar jag och köpte den just för den läckra profilen. Har ni nån ni gillar bättre? Posta gärna bilder. 🙂

20210729_001738.jpg
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Det är modellen som nept nämner. Väldigt prisvärda klockor. Har du nån snygg profil att kontra med? 🙂
Det tror jag säkert. Jag kunde bara inte komma på något klockmärke när jag bara såg förkortningen. Det blir bara fler och fler så det är inte så lätt 😔.

Här kommer ett bidrag från mig men det är inte så nära som jag skulle vilja komma. Det blir en förkortning från mig också, CWC.

6EC4A989-3AE2-4A25-A22B-0D6822C89CDC.jpeg
 

jonasz

Cartier
2-Faktor
Det tror jag säkert. Jag kunde bara inte komma på något klockmärke när jag bara såg förkortningen. Det blir bara fler och fler så det är inte så lätt 😔.

Här kommer ett bidrag från mig men det är inte så nära som jag skulle vilja komma. Det blir en förkortning från mig också, CWC.

6EC4A989-3AE2-4A25-A22B-0D6822C89CDC.jpeg
Snygg!
Har du nån länk till modellen?
 
Topp