Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ruskigt sjysta bilderDe här bilderna förmedlar en mer rättvis känsla av den blåa än bilden ovan![]()
![]()
Verkar som att jag ska ”gå mot strömmen” och köra på en blå BB58. Beror mest på att jag har två andra svarta klockor i samlingen, en Chronolink och en Glycine Golden Eye. Så därför kan det bli bra med något blått![]()
Så snygg den är. Röstade på den svarta, men det där ser riktigt bra ut, sköna kontraster mellan det blå och det vita.Slutade med en blå för min del![]()
Tack!! Hade själv köpt den svarta om det inte var för att jag redan har två svarta klockor och ingen blå... Men så här i efterhand så är jag väldigt nöjd, blev rejält positivt överraskad av den blåaSå snygg den är. Röstade på den svarta, men det där ser riktigt bra ut, sköna kontraster mellan det blå och det vita.
Den blåa är så mycket bättre irl än på bild.Tack!! Hade själv köpt den svarta om det inte var för att jag redan har två svarta klockor och ingen blå... Men så här i efterhand så är jag väldigt nöjd, blev rejält positivt överraskad av den blåa![]()
Håller verkligen med dig, skiftar så snyggt mellan olika nyanser av blått!Den blåa är så mycket bättre irl än på bild.
Om man ändå kunde det, finns för många andra klockor som lockar för att kunna ha olika färger av samma modell![]()
Börja med den ena och sen köper du den andra! Blåa på sommaren och svarta på vintern.
Ett alternativ vore en SMPc i svart eftersom du gillar modellen.Om man ändå kunde det, finns för många andra klockor som lockar för att kunna ha olika färger av samma modell![]()
Ja exakt, om det blir en till dykare framöver så blir det definitvit en svart SMPcEtt alternativ vore en SMPc i svart eftersom du gillar modellen.
Ungefär som mig då! Tycker båda ser skitfina ut, men bestämde mig för blå för att matcha min svarta Chronolink![]()
Båda är fina, men jag kör på blå Tudor och svart Sinn!
Blir du inte förvirrad när du går från Sinn till Tudorn? Jag menar, ena dagen har du dag och datum rund handleden, för att nästa dag inte ha det..![]()
Båda är fina, men jag kör på blå Tudor och svart Sinn!
Nejdå, kul med variation!Blir du inte förvirrad när du går från Sinn till Tudorn? Jag menar, ena dagen har du dag och datum rund handleden, för att nästa dag inte ha det..