• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RÖSTNING - BB58 Svart eller Blå?

Vilken färg på Black Bay 58 föredrar DU?

  • Svart

    Röster: 130 59.1%
  • Blå

    Röster: 90 40.9%

  • Totala väljare
    220

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Blå fick min röst! Personligen är jag svag för blått, så utav de två skulle jag gå på den. Är inget större fan av ”gilt” heller så den blåa känns mer tilltalande i sammanhanget. Tycker även den blåa är mer ”clean” utseendemässigt 😎
 

Mrlave

Omega
De här bilderna förmedlar en mer rättvis känsla av den blåa än bilden ovan
IMG_20200921_185058_825.jpg
IMG_20200916_091323_652.jpg
Ruskigt sjysta bilder
 

David71

Rolex
2-Faktor
Båda är fina. För mig beror det på lite årstid, vår och sommar skulle jag gärna ha en blå, höst och vinter den svarta :)

Måste jag välja en blir det den blå.
 

Espresso

Cartier
Min röst gick på blå med, kanske part i målet iom att jag äger en, men gillar den skarpt. Den går även bra mot övriga klockor i lådan så det bidrar väl med.
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Så snygg den är. Röstade på den svarta, men det där ser riktigt bra ut, sköna kontraster mellan det blå och det vita.
Tack!! Hade själv köpt den svarta om det inte var för att jag redan har två svarta klockor och ingen blå... Men så här i efterhand så är jag väldigt nöjd, blev rejält positivt överraskad av den blåa😃
 

dropic

Cartier
2-Faktor
Den svarta känns som en mer "all around"- klocka. Med det sagt tycker jag du gjorde helt rätt i att ta den blåa, den känns roligare och har lite mer liv i sig :)
 

A95

Omega
Röstade svart, Men! Om du nu har fler svarta klockor i din samling då skulle jag rekommendera att du kör med blå.
 

Fredriks89

Cartier
2-Faktor
Personligen är jag svag för den svarta men ju mer jag tittar på den blåa desto svårare blir valet. Men svart känns kanske lite mer mångsidigt ändå.
 
Jag älskade den gamla blå med ETA verk (svart tavla, blå bezel) nya känner jag verkligen ingenting för 🤔 så mellan dessa måste det bli svart
 
Topp