• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rån/Inbrott i hemmet Köping

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

NRE

Vacheron
2-Faktor
Fy fan vad pissigt. Hoppas det löser sig på något sätt och att du/ni inte mår alltför dåligt.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Jag har precis kommit hem från julfirande och upptäckt att vi haft inbrott och alla klockor är borta. Endast klockorna, inget annat.
Dyr kamera/iPad, allt är kvar.
Återkommer med mer info så fort jag sansat mig.

Jag beklagar verkligen, fy f-n vad tråkigt :( Inte för att chanserna är stora att hitta tjuvarna, men försök att inte röra så många ytor vid fönster och dörrar eller där de kan tänkas ha uppehållit sig. I bästa fall kanske polisen kan hitta fingeravtryck.
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Lider med dig. Förstår att det är svårt att se något positivt i att kräk får härja fritt men du och din familj är ändå oskadda. Ta hand om dig!
 
Senast ändrad:

JB_XII

Rolex
Fyfan vilken stämningsdödare så här i juletider. Att man inte ska få ha sina saker ifred :(
Hoppas det löser sig med försäkringsbolag och annat.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp