Ja annars är det ju ingen ide att gå dit.
Precis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja annars är det ju ingen ide att gå dit.
Menar du mitt f-bolag?Låter kanon, Precis den hjälp man förväntar sig att få ju.vilket bolag var detta då?
Det är väl i dåliga kvarter man är onykter.
Kanske därför det kallas just dåliga kvarterJa annars är det ju ingen ide att gå dit.
Om vi antar att du har rätt... I så fall kommer försäkringsbolagen att justera sina villkor, t.ex. frånta klockor, eller klockor över visst belopp, och eller höja sina premier.Tror du är ute och snurrar. Det finns flertalet rättsfall som bolagen måste rätta sig efter. Möjligheten att försöka lura försäkringsbolagen har ju alltid funnits och att fler helt plötsligt skulle bestämma sig för att bli kriminella tror jag inte på.
+1.Min klockförsäkring hos trygg hansa kräver värderingsinryg iaf
Ja. Men om man vet att man får pengar på försäkringen så ökar ju chansen att man inte försöker "spela hjälte".Oroa dig mer för din egen säkerhet en en skiten klocka. du kan bli rånmördad och då är din klocka de lilla bekymret. undvik rån helt enkelt.
Man vet aldrig hur man reagerar i en extrem situation förrän man är i den på riktigt. Just saying!Har så svårt att se att en vanlig människa ska spela hjälte om klar och påtaglig fara för ens liv presenteras...
Man vet aldrig hur man reagerar i en extrem situation förrän man är i den på riktigt. Just saying!
Err jo det gör de.... Men eftersom personrån inte precis sjunker ...
Tydligen vanligt att kriminella rånar varandra.Err jo det gör de.