Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
2013-års ord ?
Min tolkning är rätt negativ faktiskt, lite som radhusrebell vilket var gångbart uttryck i min krets i början på 90-talet.
Mao en vars självbild inte stämmer med de faktiska omständigheterna, någon som tror sig vara rebell ännu fast boendet i radhuset bevisar motsatsen H-D till trots.
Klockor, draja men inte så mycket glamour objektivt sätt.
Nä ett ord som jag kommer att vara försiktig med för att inte såra någon eller har jag fel ?
Har för mig att Roland Nilsson kallades radhusbetäckaren när han flyttade hem efter tiden i Sheffield Wednesday.Vet inte varifrån begreppet kommer eller vem som myntat det, men det kanske kommer från "radhus casanova" som man ju kan höra ibland?
2013-års ord ?
Min tolkning är rätt negativ faktiskt, lite som radhusrebell vilket var gångbart uttryck i min krets i början på 90-talet.
Mao en vars självbild inte stämmer med de faktiska omständigheterna, någon som tror sig vara rebell ännu fast boendet i radhuset bevisar motsatsen H-D till trots.
Klockor, draja men inte så mycket glamour objektivt sätt.
Nä ett ord som jag kommer att vara försiktig med för att inte såra någon eller har jag fel ?
Kanske blandar ihop det nu, men var det du som downsizade till ploprof och sub när du skulle börja plugga?
Isf vore [aktuell studentstadsdel]-dubletten ett bra namn, typ flogstadubletten. Alla vet ju att dubletten är ett lite dyrare boende än korridorsrummet.![]()
Jag bor i radhus och jag har en radhustrio!
Lite sting finns det ju i benämningen, för det är ju tre ganska mellanmjölkiga val som tillsammans bildar en komplett, och iofs mycket respektabel, garderob, rolex-sportis till kanarieöarna, reverson på nyår o speedyn lite när som helst...
![]()
Det där liknar mer en lokal för porrfilmsinspelning!U think too high of me sir...... oskyldig.... har ingen trippel till hands.....blott en Rissne radonduo.....
![]()
Ska man slå till månne..... Ligger runt 6 slängar.....men ligger 30 meter från Brommagränsen så postorten blir Sumpan..... lirar det.....?
http://www.margretero.se/2b/?id=36&&image=396
Det där liknar mer en lokal för porrfilmsinspelning!
Här har vi en lösning på en radhustrippel
![]()
Djursholmstrippel.Här har vi en lösning på en radhustrippel
![]()
![]()
![]()
![]()
Me like !Här har vi en lösning på en radhustrippel
![]()
Nä, klassisk grosshandlarvillatrippel. Smakfullt och varsamt renoverad. Blänker och luktar nytt men med en anrik historia.Klassiskt radhus. Nyrenoverat kök och badrum. Blänker och luktar nytt...
Haha, sista kommentaren va skön!Såg det här i mitt flöde häromdagen:
Studenttrippeln à la 60-tal:
Rolex Oysterdate Precision 6694, manuell
Omega Seamaster Calendar, hammarautomat
Omega DeVille, manuell