• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

rambo_amadeus

Vart ska man börja!

@rambo_amadeus va grymt stöttande och hjälpsam och la en massa tid på att få vår affär i 60k-klassen att gå i hamn... Helt klart en Good Guy och bjöd både på lunch och rundtur på stan med gott klocksnack när vi sågs f2f.

En grym medlem att ha på forumet. :)

Köpte en klocka helt utan problem, med snabba trevliga svar, omedelbar leverans efter swish-betalning, perfekt paketerad klocka som var i skick helt enligt beskrivning.

Kommer göra affärer med @rambo_amadeus igen om möjligheten ges.

Då har jag återigen gjort affär med den gode Mr @rambo_amadeus
Förra gången var jag säljare, den här gången var rollerna ombytta. Samma upplevelse som sist. Trevlig kommunikation och snabb, smidig affär utan något strul. Fortfarande 100% GG i min bok

Jag hade nöjet att göra affär med med @rambo_amadeus där jag köpte en klocka i 10K klassen. Allt stämde enligt beskrivningen, trevlig kommunikation och han fick iväg klockan blixtsnabbt. En 100% GG som jag gärna gör flera affärer med i framtiden. Tack!

Köpte en klocka av Rambo och allt fungerade helt perfekt. Snabba svar och allt stämde perfekt. Skulle verkligen köpa av honom igen!
Självklart GG 😀

Tillbaka
Topp