Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har väldigt svårt att förstå denna inställning. De tabbade sig ju, det minsta man kan förvänta sig är att de löser problemet.
Jag läste det, bra att du är nöjd.Absolut, det som de gjorde bra var HUR de löste problemet. Deras inställning var så genuint ursäktande och tonen i all kommunikation var superproffsig och trevlig. Att Mathias erbjöd mig att låna en klocka, tycker jag visade att de gav det där lilla extra. Jag kan tänka mig att en sämre säljare hade försökt uppmuntra mig att gå med på en polering mot nån give away eller lite extra rabatt... men här bestämde de utan diskussion att klockan skulle bytas ut.
Du ångrar dig inte direkt efter men ju längre tid som går destu mer kommer du inse hur dumt det vaFolk brukar säga det? Ångrar man sig eller vad är det för grej med första rollen?
Det finns absolut ett mervärde, dock garanterar ju tex mywatch att man får en klocka som är oanvänd/ej visningsex/oprovad direkt från fabrik via en AD - i mitt fall hade ju det eliminerat första problemet med att nån Jeppe repat armbandet.
Förtydligande: en av fördelarna är att man kan gå till en butik och föra ett resonemang med dem. Det är inte lika enkelt att göra det om man köpt via nätet från en gråhandlare (eller på nätet öht), då skall det postas fram och tillbaka. Jag vill även tro att man i en fysisk butik har ett större intresse att lösa saker, man är inte bara ett kundnummer.Jag har väldigt svårt att förstå denna inställning. De tabbade sig ju, det minsta man kan förvänta sig är att de löser problemet.
Grattis! Enkel och fin modell. Gillar när länken är borstad.