• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Viktigt Release av Denkes bok om klockor på Erikson Urhandel 23/10-2018

bbits

Ordförande i KS Platina Club
Pledge Member
2-Faktor
Tack till @Denke för fin bok och bra snack om klockor, Skåne och invärtes medicin... ;)

20181023_174804.jpg


Och tack till @ERIKSON URHANDEL för möjligheten att kolla på nya SS jubileumsmodellen. Gillar den röda färgen skarpt.

20181023_170709.jpg
20181023_175223.jpg
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Den här vägen har jag missat. Jag beställde via Bokus https://www.bokus.com/klockor (utan att använda rabattkoden ser jag nu). Den är så eftertraktad att någon stal den när postis hängde den på min dörr, men Bokus skickade en ny utan kostnad. Hade jag vetat det hade jag köpt den från Erikssons urhandel i Sumpan. Bra bok förresten, för vanligt folk som gillar klockor. Den fyller ett tomrum.
 

Bozz

Panerai
2-Faktor
Boken har kommit fram helskinnad. Tack till @Denke och ERIKSON URHANDEL Richard. Välskrivet och kvalitet på fotot. Jag trodde att jag hade hyfsad koll men den här boken blir en källa att ösa ur i framtiden. Ett uppslagsverk för alla vi som inte är "proffsnördar".
 
Topp