Då var det dags för nästa storstilade releasefest i samband med att en PADI-modell från Seiko släpps i Sverige. I detta fall den efterlängtade kinetiska versionen SUN065. Fick ett meddelande från Svante på Klockmaster Globen sent i eftermiddags om att min beställda klocka fanns att avhämta i butiken. Det blev en något mer normal resa till Globen med kollektivt färdmedel den här gången, jag tog den gröna tunnelbanelinjen mot Hagsätra.
Kollade baren på Quality Globe Hotel efter andra KS:are men det var ingen där som besvarade den hemliga klocksnackhälsningen så jag drog vidare till Klockmaster Globen.
Snackade med Svante och Chris, trevligt som alltid, fick min nya PADI och sen var det "klackarna i taket" på Blues Kök & Bar mittemot med så mycket öl och mat jag kunde köpa åt mig själv...
Det blev en hel del Seikosnack med mig själv och jag fick klämma lite på min gamla Seikokronograf och jämföra storleken med PADI:n. Trevligt sällskap!
Nu är vi i alla fall åter hemma igen efter releasefesten, nöjda och belåtna. Tack Klockmaster Globen och Fliegerchronograph för ett toppenevenemang!
Samma box som Turtle PADI:n, snyggt! Klockmaster levererar rätt som vanligt.
PADI- och Prospex-hangtags. Rätt här med.
Snygg klocka på nöjd ägares arm.
Kollade baren på Quality Globe Hotel efter andra KS:are men det var ingen där som besvarade den hemliga klocksnackhälsningen så jag drog vidare till Klockmaster Globen.
Snackade med Svante och Chris, trevligt som alltid, fick min nya PADI och sen var det "klackarna i taket" på Blues Kök & Bar mittemot med så mycket öl och mat jag kunde köpa åt mig själv...
Det blev en hel del Seikosnack med mig själv och jag fick klämma lite på min gamla Seikokronograf och jämföra storleken med PADI:n. Trevligt sällskap!
Nu är vi i alla fall åter hemma igen efter releasefesten, nöjda och belåtna. Tack Klockmaster Globen och Fliegerchronograph för ett toppenevenemang!
Samma box som Turtle PADI:n, snyggt! Klockmaster levererar rätt som vanligt.
PADI- och Prospex-hangtags. Rätt här med.
Snygg klocka på nöjd ägares arm.
Senast ändrad: