Fin samling! Vad är den med vit tavla o svart ring för en dinka?Så sjukt på G
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin samling! Vad är den med vit tavla o svart ring för en dinka?Så sjukt på G
SBGX115Fin samling! Vad är den med vit tavla o svart ring för en dinka?
För att jag kan.
Bra svar!För att jag kan.
Sorry redan paxadEftersom jag missade denna klocka pga dålig uppmärksamhet så känner jag mig bönhörd just nu när jag ser att du köpt en vilket innebär att det finns en till salu inom kort. Pm:a mig!
J
Ja, jo det är jag medveten omFör att jag kan.
Samtliga är true Wises helt enkelt!Gött skägg @yonsson!
Riktigt galet med så pass många som hoppade på tåget. Av ren nyfikenhet: vad var det som lockade SÅ många? Sure, det är en snygg klocka men över 50 st på en och samma gång är galet.
Blev ju sugen själv... PM:a mig när någon tröttnar
Svårt att svara på om du inte tycker första inlägget i denna tråd är motivering nog. Special edition och grymma färger av en klassiker.Gött skägg @yonsson!
Riktigt galet med så pass många som hoppade på tåget. Av ren nyfikenhet: vad var det som lockade SÅ många? Sure, det är en snygg klocka men över 50 st på en och samma gång är galet.
Blev ju sugen själv... PM:a mig när någon tröttnar
Grymt snygg på gummit!
Oklart om jag har lägst nummer men först var jag i alla fall. Behövde mitt under maten "gå på toa", konstigt, hittade en PADI när jag var där.