Totte
Silver
Hallåj! Ja det va inte igår! Allt väl?Oj! Gillar väldigt mycket.
Och att det är ni två som gör det är ju bara bonus - bra design och erkänd kvalitet i resultaten.
Länge sedan jag träffade er, vi får dra en kaffe en dag snart.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hallåj! Ja det va inte igår! Allt väl?Oj! Gillar väldigt mycket.
Och att det är ni två som gör det är ju bara bonus - bra design och erkänd kvalitet i resultaten.
Länge sedan jag träffade er, vi får dra en kaffe en dag snart.![]()
Tack för det fina orden!Väldigt najs! Roliga idéer, vissa ganska smala nischer men ändå valt med omsorg sett till att det finns en del Vette ägare osv..
Verkligen kul, önskar er all lycka till!
Väldigt bra initiativ!Som det är nu har vi bara verktyg till 20mm. Men 22mm kommer ;-) Att vi inte har 20/16 beror på att vi har ett verktyg till alla band.
Allt braHallåj! Ja det va inte igår! Allt väl?
I will! Kvar I Malmö?Allt bra
Hör av dig om du vill dra en kaffe någon dag.
Se om jag kan fixa en sån bild med tiden.Jag skulle tycka så matchande färg som möjligt på stygnen skulle vara spännande att se.
Tack!Lysande! Lycka till!![]()
Vart köper man det där?Verkligen bra idé! Känns som att det är ett nytt påfund som kan bli poppis
Här är en av mina egna designer, fritt fram att kapa!
![]()
Vi har lite grejer på gångFör Viggen-bandet borde ni väl samarbeta med MALM kan man tycka.![]()
Den va galen!Verkligen bra idé! Känns som att det är ett nytt påfund som kan bli poppis
Här är en av mina egna designer, fritt fram att kapa!
![]()
När vi har blivit lite varma i kläderna ska vi introducera REM Bespoke.Verkligen fina band och en rolig vision! Kommer det finnas möjlighet att själv få komma med önskemål på design och sedan framtagande av ett band eller blir det för småskaligt?
ToppenidéTips: Hva med å lage et OWG20xx-band, som man kan kjøpe og som har et eget mønster!.Ping @Berns
Oj - visste ikke om Klarlund Expo. Alle andre i familien skal til København i morgen, så hadde jeg visst om dette - så skulle jeg reist ned i helgen alene.Någon som ska till klarlund expo idag? @loevhagen. Jag är på väg dit nu.
Det kan komma i framtiden. Men vi kommer fokusera på att få fram 18mm och 22mm av samma längd först.Kommer ni göra kortare varianter av banden?
Vi kan höras via PMToppenidé
OWG-administrationen är gärna med och kommer med inspel inför OWGmarch 2022.