Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkar som det.Råkar jag ha en landsman här på forumet?Mycket bra rekommendationer i övrigt. Liten note på Ada Ciganlija; Smockat vid bra väder!
Jag var i warszawa tidigare i år och det överträffade förväntningarna. Modern stad med riktigt bra hotel, museer, restauranger, uteställen, m.m. Allt var oförskämt billigt dessutom...
Håller med på allt ovanstående! Perfekt weekendresa oavsett vem man åker med.
Märkligt hur det skiljer sig. Var i Warszawa för ett par år sen och det var bland de värsta resor jag gjort, trist stad och förhållandevis risigt käk. Har hört bättre om Krakow!
Jag skulle kört på Prag, svårt att hitta trevligare stad och godare öl!
Ja det är verkligen olika, var i Riga för två veckor sedan och har hört mycket bra.
Samma upplevelse för min del i Warszawa, åt på så många bra ställen. Men det gäller ju att hålla sig borta från turistfällorna med bildmenyer. Vill tipsa om råbiffen på Stary Dom som man får förbered table side, den är en upplevelse och helt magnifikJa det är verkligen olika, var i Riga för två veckor sedan och har hört mycket bra.
Men jag tror jag kom tillbaka deprimerad efter den resan
Apropå Warszawa så upplevde jag tvärtom maten och framförallt köttrestaurangerna (favoriten var http://www.butcheryandwine.pl/?lang=en) som fantastiskt, tror aldrig jag ätit bättre kött än jag gjorde där oavsett nivå på restaurang här hemma i Sverige.
Tel Aviv!
Grym Stad, grym mat och dryck. Prisvärt, Stranden mitt i stan. Staden sover aldrig, nöjeslivet igång konstant.
Flyg med Norwegian från både Köpenhamn och Stockholm. Sommarvärme.
Vill ni så gör ni dagsutflykter till Jerusalem och Döda Havet.
Lämnar er med denna lilla video,
Jesus vad sugen man blir på att dra med boysen på ett weekend efter att ha läst denna tråd![]()
You had me at "Billig dricka"Billig dricka och bra nattklubbar, lär inte bli svårt att övertala dem...Eller hur @Marcus uggla
Jag var i warszawa tidigare i år och det överträffade förväntningarna. Modern stad med riktigt bra hotel, museer, restauranger, uteställen, m.m. Allt var oförskämt billigt dessutom...
Håller med på allt ovanstående! Perfekt weekendresa oavsett vem man åker med.
Samma upplevelse för min del i Warszawa, åt på så många bra ställen. Men det gäller ju att hålla sig borta från turistfällorna med bildmenyer. Vill tipsa om råbiffen på Stary Dom som man får förbered table side, den är en upplevelse och helt magnifik![]()
Slänger in Warsawa, väldigt billigt att äta och dricka
Hotellet kostar lite, finns 5-stjärnigt lätt under 1000-lappen.
Berlin, lite dyrare att äta och dricka, men bättre priser än sverige.
Hotell är mycket billigare, har bott på 5-stjärnigt för ca 1000kr/natt då var det Sheraton.
Många bud på vanliga weekend resemål som Prag och Budapest. Lite mindre vanliga torde Warsawa, Riga, Vilinus vara, skulle då förslå Krakow i den kategorin.
Än mer ovanlig torde Brateslava vara, löjligt billigt, enkelt med flyg. Finns diverse klubbar bl.a. i ett atombomb skyddsrum. Vidare är det enkelt att göra en utflykt till Wien. I jämförelse så var Budapest dyrt och Prag mycket dyrt.
Gjorde det men det blir lite som en djungel och därför tänkte jag om någon hade tips. Annars får det bli ett säkert kort, med spa =)Kolla hotels.com eller liknande. Det är löjligt billigt oavsett hur många stjärnor du vill ha![]()
Jag bodde sist på Hampton by Hilton, centralare blir det inte och rummet var fräscht med grym utsikt. De hade dock inget spa, bara ett gym...Ett stort tack för alla tips! Nu ser det ut som att valet faller på Warszawa, men tack för all input.
Jaha - var ska man bo då? Föredrar många stjärnor, pool/spa, och ett jäkligt fräscht rum. Givetvis gärna centralt.
https://sv.hotels.com/hotel/details...410&q-room-0-adults=2&YGF=2&MGT=1&ZSX=0&SYE=3Gjorde det men det blir lite som en djungel och därför tänkte jag om någon hade tips. Annars får det bli ett säkert kort, med spa =)