Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@hook , minns du vad Klockmaster-rullarna kostar?
@hook , minns du vad Klockmaster-rullarna kostar?
Skall tilläggas att det är Hirsch som gjort rullen så den har grym kvalite.
Finns i svart och tanned brun.
Finns bild på dessa?
Ingen ödla.
Såg det nu, bara präglat. Kanske inte så konstigt med tanke på priset. Ser ändå rätt OK ut tycker jag.Ingen ödla.
http://www.hirschstraps.com/collect...ch-genuine-alligator-watch-case-in-gold-brownFinns bild på dessa?
Trist att många saknar avdelare så man undviker risken att klockorna slår i varandra från sidan.
Bara varannan som behöver ligga heads up därför kan man få plats med fem. Vid fotografering däremot är det väldigt oglamoröst och därför aldrig visat på bild.![]()
Vad fick du ge för detta och var kan man köpa ett liknande? Ser ut att fylla mina behov perfekt!Så här åker jag runt för tillfället.![]()
Ett Modalo köpt för 500 kr på Krons ur. Helnöjd med kvalitén!Vad fick du ge för detta och var kan man köpa ett liknande? Ser ut att fylla mina behov perfekt!![]()
Jag bockar och tackar så mycket för svaret! Nu återstår bara om jag kan hitta någon handlare som erbjuder frakt till utlandet, men det är ju inget som du behöver bry dig nämnvärt omEtt Modalo köpt för 500 kr på Krons ur. Helnöjd med kvalitén!![]()
Alla har egen försäkring. Jag e ganska stark oxå![]()
Fint! Men är det okej att ha fel märke i fel box? Alltså, lite epa känns det, men när jag har annat än Omega i Omegaboxen (som jag gillar starkt) känns det ..... sådär.![]()
Rolex rulle, Omega etui eller Breitling Box funkar bäst för mig
Fint! Men är det okej att ha fel märke i fel box? Alltså, lite epa känns det, men när jag har annat än Omega i Omegaboxen (som jag gillar starkt) känns det ..... sådär.![]()
Klockrent! Man får ta vad man har så blir det som det blir. Idag bodde det en 116610 i min Omegabox. Kunde inte identifiera ett enda eksem eller nåt på denHähä! Ja det om det går vara rätt märke på Box och klocka.
Men ibland får man ta vad man har och då kan de bli som det blir
Eller såhär. På park inn Solna C precis.Som OWG blir det alltid på dette viset
![]()