Writer136
Silver
Fint ska det vara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fint ska det vara
Banden då? Har de en resebox?Som OWG blir det alltid på dette viset
![]()
Näste resa blir antagligen med en Omega och en Breitling. Har både Omega och Breitling service-etuier. Vilket skall jag välja eller måste jag ha med bägge ?Fint! Men är det okej att ha fel märke i fel box? Alltså, lite epa känns det, men när jag har annat än Omega i Omegaboxen (som jag gillar starkt) känns det ..... sådär.![]()
TypBanden då? Har de en resebox?![]()
Oooooch där gick det i brallan, som alltid när man ser den lådan/samlingen, gonattBrukar köra med denna! Bästa med den, är att den går att låsa
!
![]()
Det där var ju bara Rolexväskan, hur gör du med resten.Brukar köra med denna! Bästa med den, är att den går att låsa
!
![]()
Det där var ju bara Rolexväskan, hur gör du med resten.![]()
Dörrvaktsmodellen.Dom brukar jag bara i en påse från Systembolaget!
Är inte chansen stor att klockorna repar varandra under transport?Kör en Hirsch Watchroll.
Vi har fått KS-Pris på dom istället för 2500kr så blev de 1800kr
Dealen gäller fortfarande så PMa mig om ngn är sugen.
Med lös innerkudde som går att ta ur.
![]()
![]()
![]()
En tom platsBrukar köra med denna! Bästa med den, är att den går att låsa
!
![]()
Så gör jag ofta och det är ju kanon!Reser oftast med 1 eller 2 klockor. Då kör jag ner ena klockan inlindad i 4 strumpor i handbagaget
Behöver nog köpa ett bra rese-etui![]()
Sjukt vacker trippel!Riktigt go LV rulle, grattis till den!
För mig varierar det beroende på vilken typ av resa det är. Ibland duger det att vara OWG ett par dagar, de gånger det inte funkar så gör jag som @jabla och packar en Rolex give away.
![]()