M.U
Silver
Men håller med dig! Den lyckligaste svensken är den som tjänar 52' (har jag för mig) enligt undersökning jag läste för ett tag senSant !
Men nu har jag kört nog med OT för denna kväll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men håller med dig! Den lyckligaste svensken är den som tjänar 52' (har jag för mig) enligt undersökning jag läste för ett tag senSant !
Men nu har jag kört nog med OT för denna kväll.
Hur kan du veta det?Pengar gör livet lättare men inte fan blir man lyckligare av att cruisa genom Monaco i en Bugatti med en RM på varje arm.
JoPengar gör livet lättare men inte fan blir man lyckligare av att cruisa genom Monaco i en Bugatti med en RM på varje arm.
Vart i Monaco kan du köra Bugattin med pedalen i golvet ?
När sa jag att man kunde göra det och hur vet du vad som gör mig lycklig?Vart i Monaco kan du köra Bugattin med pedalen i golvet ?
Det du pratar om är show off, något helt annat än glädje.
Varför kan inte show off ge glädje till den enskilda individen? Släpp Jante och sluta debattera detta.Vart i Monaco kan du köra Bugattin med pedalen i golvet ?
Det du pratar om är show off, något helt annat än glädje.
Trodde vi diskuterade ett lyckligt liv. Man får vara bra speciell för att leva lycklig utan riktiga vänner eller en partner.Varför kan inte show off ge glädje till den enskilda individen? Släpp Jante och sluta debattera detta.
Edit: synd med denna diskussion i en annars trevlig tråd.
Grymt snyggt att du som fortfarande är jäkligt ung kommer in i diskussionen och mer eller mindre stänger den! Kunde inte hålla med mer. Sen känner dom flesta sig lite tryggare om man åtminstone har tillräckligt med pengar. Vad som är tillräckligt är nog högst individuellt.Haha fan vad det spårar. Man behöver inte en kvinna, pengar eller vad det kan vara för att vara lycklig. Lycka handlar om att vara trygg och nöjd med sig själv
Gissar på att han inte köpt den själv![]()
Pep Guardiola, tränare för Manchester City verkar ha köpt ny klocka
Ser ut som en handboja![]()
Det där en av mina all-time favoriter när det kommer till RM. Vi får konstatera att smak i det här fallet är högst subjektivt.Ser ut som en handboja![]()
![]()
Det var inte modellen i sig jag syftade på utan storleken.Det där en av mina all-time favoriter när det kommer till RM. Vi får konstatera att smak i det här fallet är högst subjektivt.
@Tomas Eriksson äre en 055 ti-tic? På bilden ser den ju ut att ha index och vitare kant än den ”ska”. Kan ju också vara ljuset.Är det en grån Bubba Watson han har på sig? Sizen och remem stämmer ju, men ser inte tavlan.
@Tomas Eriksson äre en 055 ti-tic? På bilden ser den ju ut att ha index och vitare kant än den ”ska”. Kan ju också vara ljuset.
Måste vara en 055 (ni båda menar samma klocka
Ja, det måste vara en 055. Såg lustig ut på bilden bara.Måste vara en 055 (ni båda menar samma klocka)?
![]()
T-shirt under, kragen uppfälld, RM på armen. Chef!
T-shirt under, kragen uppfälld, RM på armen. Chef!
#idgaf
Jo såklart men kan det inte vara så att alla regissörer han haft velat att han skall prata så då han alltid spelat samma roll i sina filmer mer eller mindre?Jackie är kung! Kul att han rockar RM!
Men är det inte väldigt konstigt att han inte plockat upp en bättre engelska efter så många år i USA?
Blir man inte?Pengar gör livet lättare men inte fan blir man lyckligare av att cruisa genom Monaco i en Bugatti med en RM på varje arm.