• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Richard Mille - tråden för oss som förstår

lofgreno

Audemars
Läste just! Riktig jävla survivorwatch.
165D5476-1BC5-421D-AFC5-82CFC13125AB.png
Haha, bra höjd på den!
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Jag får nog helt enkelt acceptera att jag är en sån som "inte förstår" tjusningen med dessa klockor. Absolut, tekniskt jävligt coola men deras utseende... Njaaa... :)
Då är du i fel tråd ;) nejdå. Det finns många designer jag inte förstår mig på heller av det RM gör. Framförallt bland de runda modellerna. Men nej, RM är inte för alla, och det är lite tjusningen:)
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Så sant så!
Väldigt trevligt ställe! Trevlig personal. Han satt med en kund men affären var nog klar så det dracks lite champagne. Så vi pratade klockor rent allmänt en stund. Säljaren såg att jag hade en Rolex 116660 D-blue som han gärna ville titta på. Han förklarade sedan för sin kund om klockan med den lite udda tavlan. Kul :)
Gick förbi den förra veckan men det såg helt tomt ut förutom de modeller du fotade i fönstret.
Hade familjen med och de är mindre intresserad av klockor så jag fick prioritera AP-butiken och klockor jag iaf kan ha råd att köpa :D
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor

llesurk

Vacheron
2-Faktor
Gick förbi den förra veckan men det såg helt tomt ut förutom de modeller du fotade i fönstret.
Hade familjen med och de är mindre intresserad av klockor så jag fick prioritera AP-butiken och klockor jag iaf kan ha råd att köpa :D
Det var bra tomt, men de hade några där inne. Men var väl egentligen bara denna som jag tyckte var riktigt snygg :)
Vilken dag var du där ;)
Min familj satt på Café de Paris så jag hade lite tid för mig själv. Men de har fått följa med i många butiker och tittar på klockor. Tur att de också är lite intresserade :)

Väldigt häftiga skapelser dessa Rm!!
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Det var bra tomt, men de hade några där inne. Men var väl egentligen bara denna som jag tyckte var riktigt snygg :)
Vilken dag var du där ;)
Min familj satt på Café de Paris så jag hade lite tid för mig själv. Men de har fått följa med i många butiker och tittar på klockor. Tur att de också är lite intresserade :)
Väldigt häftiga skapelser dessa Rm!!
Måndags och fredags förra veckan :)
Gick in på nämnda café och beställde 3 st 33 cl cola = €24 :arghh:
 
Topp