• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s BCF Auktion för FREDAGSTRÅDstart sommaren 2020!!! AVSLUTAD!! Resultat 10000:-!

Screenshot_20200701_192226_se.bankgirot.swish.jpg
Mycket bra intiativ!!!

Med minuter kvar är vi uppe i 8500:- plus bonus !! Det är bra jobbat men långt från rekord.
KÄMPA!!!

And the winners are!!
3/7 2000:- @Fixxxer
10/7 2000:- @NiklasF
17/7 1500:- @LESA
24/7 1500:- @A.Edfalk
31/7 1500:- @MaBr

Om jag inte dabbat mig rejält... @Fixxxer har redan föredömligt visat hur det går till nu. Vinnarna enligt ovan pyntar in sin summa och postar en screenshot här i tråden. Sen är det bara att notera sitt datum i kalendern och börja spåna på tema...
Stort tack till alla som deltagit!!!

Hm...somnade visst i soffan som jag brukar göra nu mera och vaknade upp för ett tag sedan! Så jag kunde inte hänga med på sluttampen när det drog ihop sig, sorry för det! Men stort Grattis till vinnarna, alla pengar välkomnas till BCF, hur stora eller hur små dom än är! Tillsammans kan vi göra skillnad!

Även jag slänger in en slant!

67E4BF76-DD8C-4645-AC2F-753F8844964C.jpeg

Senast ändrad:
Hm...somnade i soffan som jag brukar göra nu mera och vaknade upp för ett tag sedan! Grattis till vinnarna, alla peNgar välkomnas till BCF, hur stora eller hur små! Tillsammans kan vi göra skillnad!

Även jag slänger in en slant!

Hate it when that happens!! Men du ska ha stort tack för din support under auktionen och hatten av för bidraget!!

Ser ju ut som att vi drog in 10.000 Kr till BCF, och det är inte dåligt! Bra jobbat alla inblandade, ni vet vilka ni är, så vi lär väl synas upp i himlen när det blir dags :D;)!

2000+2000+1500+1500+1500+500+500+500= 10.000.

Tillbaka
Topp