• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FRe... JULKALENDER ”Lucka 15”!! A.k.A FREDAGSTRÅD™ 15/12..!!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tänkte använda den kombinerade lucka 15/FREDAGSTRÅDEN till att hylla den kanske största och hårdaste trio som funnits inom musiken.
D5F5A2D3-5553-45A5-BB30-7CD374D8EAF2.jpeg

Man skulle kunna tro att jag menar Rush men inte då... Självklart är det Lars Vegas Trio som gäller!!
De slår de där långhåriga Kanadickerna varje dag. I alla fall är det fler medlemmar i denna trio...?..
Snygga som fan är de ju också!!
51EDD8D8-ABF9-45A4-857D-5787544B971C.jpeg

Jag minns det som igår när de uppträdde inför fulla hus i Östersund när jag bodde där i mitten på 80-talet. Det var iofs inte bara ”husen” som var fulla när denna power”trio” lirade. Publiken var allt som oftast klart packade och fan vet om inte musikerna också var det.
Ni som inte har CD:n...gäller iofs även er som inte vet vad en CD är!!.. Leta upp detta mästerverk till Julskiva på Spotify och njut!!
Ha en skön helg mina vänner!!

Ps: Då det är fredag så kommer man undan utan pynt men det uppskattas både i bild och till BCF!!

Tillbaka
Topp