Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nope! Tro det eller ej men idag vaknade jag hemma vid. Så mycket för den traditionen. Var iofs i Köpenhamn i veckan men ngn minibar finns inte på Scandic Webers längre…
Men Nyhamn låg kvar trots pandemins härjningar..
![]()
Så visst fick jag mig både en Dansk öl och smörrebröd i veckan!!
Men idag kör vi Svenskt!! Både på armen och i strupen.
![]()
Fast virren får vänta till kvällen. Har inte alltid varit så såld på Mackmyra.. De har varit mer ”intressanta” än goda.
Men denna lät vansinnigt god när jag läste om den. Hör bara här… ”Grunden är destilleriets hantverksmältade rökrecept, som sedan lagrats på olorosofat, ex-bourbon och nya amerikanska ekfat. Och som en avslutande hälsning till det nordiska: Svenska ekfat som mättats med hjortronvin.”
Helvete!! Ni hör ju!!! Hoppas den lever upp till den härliga beskrivningen
Nån som har testat?
Det går givetvis lika bra att njuta fredagskvällen med något alkoholfritt alternativ. Oavsett vilket så hoppas jag ni får en härlig kväll och att helgen fortsätter på samma bana!! Ut och njut av hösten!!
![]()
Om ni inte blåser bort förstås…;-)
Ta hand om er därute!!
Appropå virre!! Detta måste vara den bästa bild som finns för att illustrera fredagsfeeling eller vad säger ni?
![]()
Tack vännen! Den har en liten historia och ifrån början var jag egentligen inte så förtjust i 220-modellen.Läcker Argonaut där!![]()