Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Jag har dock bytt till nåt mkt coolare för kvällenJag kör som @Hebbe , @thewallin och @OskarK med pepsi idag. Blir en lugn helg för min del.
Jobb imorgonbitti och sen utflykt till Finspång.
Glömt ändra datumet också ser jag nu.![]()
Grymt bra avsnitt!Trevlig helg hörni! Bättre sent än aldrigLagom till helgen kan jag fresta med ett fett men kort avsnitt om Certina DS gamla dykare. Ni kan också kolla hur @Fadershan reagerar när han tvingas möta en sprillans re-issue av Super PH-500
![]()
drick mera det kanske kommer om några glas...?Inte fan känner jag ngn smak av hjortron…
![]()
Blåst igen….
Hahaha! Tänkte precis samma, det brukar sitta i bottensatsen av flaskan.drick mera det kanske kommer om några glas...?![]()
Grattis! Stadig frillaTrevlig helg ks
![]()
Fantastiskt! Mkt fina buketter också, bra matchning …. Vad kul de vore om ni har gäster över som bara: ”åh fina blommor! Men vänta vad är det i vattnet?”Nu du @martaSM30 får INOX:en bada.
![]()
Hustrun har plockat lite höstdekorationer och klockan ville vara med på ett hörn.
![]()
Får nog ligga där tills i morron.