• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 1/7 ”Man skulle ju bara vilja skrika SEMESTER!!!”

Fredag och semester, trevlig helg KS
E5D5686E-BB82-4266-BAC1-160FDD43424D.jpeg

Roligt och roligt. Det finns en strålande möjlighet att få starta denna tråd flera gånger under sommaren. Bara buda på auktionen till förmån för Barncancerfonden. Men att starta faketrådar gratis är bara plumpt och snålt… Men jag förstår vad du menar.
Och jag ska ärligt säga att jag trodde någon du kände hade startat den på ditt riktiga konto, typ att du loggat in och missat att logga ut hos kompis alt. Att någon nära hijackat din dator, då hade det varit ännu roligare 😁men förstår din poäng med 👍🏼

Äntligen freeeeedag igen :D
Nu gäller det bara att hålla ut till i eftermiddag så man kan kasta iväg sig i Toppolan.
Sen blir det utställning på Nostalgia Festival i Ronneby hela dan imorrn.👍

Semester som nämns på så många ställen... Är det något man kan äta?? 🤔
Känns som en evighet till om två veckor , sen blir det iaf minst en veckas semester.

MEN, ni som nu går på semester idag och alla andra KSare önska jag en riktigt härlig och skön helg 😃🌞🌹
Lätt moddad röding fick hänga med på jobbet idag:cool:
IMG_20220701_090822.jpg

Tillbaka
Topp