• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 1/7 ”Man skulle ju bara vilja skrika SEMESTER!!!”

”Bytte” klocka förut. Men fick lämna tillbaka den…
Trevlig sommarnatt
717716AD-BF01-479A-A85E-19E8E86041D8.jpeg

Vissa dagar är lättare än andra som familjeutredare, men idag var det en tyngre med bland annat avbruten hemtagning pga barnet far för illa... men då får man se det från andra sidan att barnet bara får det bättre! Smart hemgång för egen del... 20220701_224818.jpg

Aah, de har vänt tavlan upp och ned och ut och in 😁😬
Det var någon på fabriken som gjort fel... Det märktes, den var som du säger upp och ned och ut och in. Fina färger men när man inte vet hur man ska sätta på sig klockan så faller det lite. Men ja, rätt cool får jag erkänna.

Det var någon på fabriken som gjort fel... Det märktes, den var som du säger upp och ned och ut och in. Fina färger men när man inte vet hur man ska sätta på sig klockan så faller det lite. Men ja, rätt cool får jag erkänna.
Hur kändes den på rätt hand? :oops: Jag tycker den är cool men den ska sitta på höger hand, perfa för vänsterhänta.:)

Hur kändes den på rätt hand? :oops: Jag tycker den är cool men den ska sitta på höger hand, perfa för vänsterhänta.:)
Jag satte på mig den fel av vana först. Den kändes konstig och gjorde mig förvirrad. Men även lite glad. Den var rolig att ha på sig, men den passar inte mig. Men jag uppskattar att den finns bara för att bryta lite tradition. Men färgerna var bra i verkligheten, jag gillade dem! Så med rätt vänd klocka så kan jag tänka mig att köpa.

Tillbaka
Topp