• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 1/9 ”Nä.. Nu är det nog slut…!!!”

Så sant som det är sagt. Det vita gummit åkte av igår och "piraten" fick ett brunt läder. Alla semesterveckor är slut och man är åter i jobb sedan en vecka... Just det...höst hette det ja..
Trevligt fredag och hel vänner!
20230901_074031.jpg

Leriga stigar, frisk luft att andas, doft av förmultning, sena äpplen och krikon som mognar, människor som går med paraplyn mot ett stilla regn, gråtande barn som har svårare att komma upp på morgnarna. Det är min betraktelse av hösten. Nu ska jag hämta ut en vattentät klocka som går att möta regnet med och kanske ett sista bad innan vintern. Hm, varifrån kommer ordet fredag? Kommer det från fred eller kanske fri? Ha en bra fredag!

IMG_9689.JPG

Jag beklagar vädret som tränger sig på i Sverige. Här i Kongo vid ekvatorn är det...öh som vanligt det vill säga 25 grader och sol. Solen upp vid 06 och ner vid 18...varje dag.

Hemarbete sedan tre dagar då det har varit lite oroligheter i byn med en oväntad massaker från militärens sida.

Valet av klocka är enkelt då man endast har två med sig. Vattentätt mest på grund av svett. Vakten nedanför ser ut att vara på helspänn 😁

Peace out

IMG_20230901_094427_374.jpg

Tillbaka
Topp