• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 1/9 ”Nä.. Nu är det nog slut…!!!”

Trevlig helg @RicVin och resten av KS. Jag citerar min grabb ; Yes, äntligen höst!! 🤷🤙🤙
1693558449709772155004865346108.jpg

Puh, trodde du menade tråden först men skönt att veta att du tuffar vidare broder @RicVin ! 👍
Däremot tycker jag, som Riskingenjör, att man nog böra köra med gummi året runt...för allas säkerhet! 😘🤪

Tyvärr blir det inte en glädjens dag idag, och om man kan se det som ett hösttecken vet jag inte men vi har begravning av svärfar idag, vila i frid Stig! 🌹✝️

IMG_2695.jpg

IMG_0651.jpeg

God eftermiddag herr @RicVin .1:a september var det som sagt var, klockan har passerat 15:00. Då blir det allt lite bubblor i glaset. Riktig trevlig helg å ha ´re bäst// 🧐
Det blev bubblor här också men en annan typ. Haft en riktig skitdag på jobbet så jag behövde fokusera på procenten i alkoholen. Ölen är bara till för att spä ut virren lite. Fast vid 15 var jag mitt inne i ”Cindy” på gymet. Hmmm det där lät konstigt.. Det är inte ngt vänsterprassel jag har på gymet utan en WOD…:) Jag lovar och svär!!!
Men nu så!! Skål !
7667AACD-A04F-4112-9358-E34383B53286.jpeg

Puh, trodde du menade tråden först men skönt att veta att du tuffar vidare broder @RicVin ! 👍
Däremot tycker jag, som Riskingenjör, att man nog böra köra med gummi året runt...för allas säkerhet! 😘🤪

Tyvärr blir det inte en glädjens dag idag, och om man kan se det som ett hösttecken vet jag inte men vi har begravning av svärfar idag, vila i frid Stig! 🌹✝️

IMG_2695.jpg
Beklagar!! ❤️

Tillbaka
Topp