• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 10/4 ”Glad påsk på Er allihop!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Detta blir passande nog en riktig LÅÅÅÅÅÅÅNGFREDAGSTRÅD!! ;-)
Inte så mycket för att jag kommer att skriva så jäkla mycket. Utan mer för att jag fuskar lite och startar tråden tidigt som fan!!
Hoppas ni förlåter mig för att jag inte ställer väckarklockan för att hinna starta tråden innan 08:27 som sig bör. Ni vet att jag tar mig lite friheter ibland. Så bara.. Live with it!!;-)
Hoppas även att ni får ett par rejäla påskägg...
8427159A-5020-434D-81B4-96D7CA0E5B07.jpeg

Ta hand om er mina vänner!!
Godmorgon!!!
Fyller på med en påskinspirerad frukostbild.. Väntar på ägget men juicen är gul i alla fall
;-)
EA0D76FC-33E2-41CC-9CD1-65EDFFBD09DC.jpeg

Senast ändrad:
Glad Påsk och Trevlig Güldfredag Mina Vänner :cigar:

Önskar er alla färgglada påskägg och mindre C19 än vad jag har lyckats åka på, MEN då har man väl förhoppningsvis gjort bort skiten!

När påskplanerna åkte ner i diket så får man omgruppera och lägga stenhårt fokus på det nära och kära som numera sitter i tvångskarantän.

Bra tid för reflektion och utvärdering av den vanligtvis stressade vardagen!

Rekommenderar er även att testa Skypefika eller Skypeöl, distanserat samkväm i sin finaste form!

0AA03E42-70F3-4C08-A03F-BC556FA1755B.jpeg

D24E4A71-9220-4E70-AEBB-638100507551.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp