• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 10/7 av NiklasF ”Vad fredagstråden är för mig”

På semester på väg hem
20200710_143753.jpg
20200710_143639.jpg
Lite av en ”KS” punkt, där!
Har stått på samma ställe jag med och fotat och lagt upp! :)

Nu tänkte jag ta och summera min debut i att starta fredagstråden. Men hur gör man det? Är det mätbart?

- Denna trådstart är min näst mest gillade efter Klocksnack Explorers Club.
- En och annan har läst inlägg #1 i tråden och skrivit något positivt om det.
- Det har varit kul att läsa igenom tråden i sin helhet, vilket jag inte brukar göra annars.
- De personliga hälsningarna som har framförts har varit mycket uppskattade.

Allt som allt har det varit väldigt roligt och jag tror jag kommer vara med och buda på datum även nästa år. Tack för möjligheten @RicVin!

Trevlig kväll på er alla,
NiklasF

Nu tänkte jag ta och summera min debut i att starta fredagstråden. Men hur gör man det? Är det mätbart?

- Denna trådstart är min näst mest gillade efter Klocksnack Explorers Club.
- En och annan har läst inlägg #1 i tråden och skrivit något positivt om det.
- Det har varit kul att läsa igenom tråden i sin helhet, vilket jag inte brukar göra annars.
- De personliga hälsningarna som har framförts har varit mycket uppskattade.

Allt som allt har det varit väldigt roligt och jag tror jag kommer vara med och buda på datum även nästa år. Tack för möjligheten @RicVin!

Trevlig kväll på er alla,
NiklasF
Tack själv!! Strålande idé med en liten uppsummering av dina tankar. Hoppas flera tar efter.
Härligt att vi redan är två som ser fram emot nästa års semester!!
Ha nu en skön sommar och tack för ett job well done!!!

Tillbaka
Topp