• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 10/9 ”Hörrni!! Nu ere FREDAG!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kan banne mig vara den bästa dagen på veckan…
Dels är det ju dags för FREDAGSTRÅDEN men det är såååå mycket mer än det eller hur?? Det är liksom lika härligt när den här dagen kommer oavsett om veckan varit bra eller kass :)
Idag blir det faktiskt Sjöö Sandström fredag till råga på allt!!
2BFFD128-C21D-4D8F-B301-58A373E125AA.jpeg

Bakgrunden kom faktiskt till förra fredagen. Frugan lurade mig till att testa lite olika sätt att måla. Det krävdes ett par pannor vin innan kreativiteten började flöda :-D
Det var visst ett par konjagare också ser jag på bilden från förra fredagen…
AAC58DAA-964B-4A1F-BBFB-4283E77FC36A.jpeg

Vem vet vad fan som kommer hända ikväll…

Ta hand om er där ute och ha en härlig helg!!
 

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
Det är kul och utvecklande att få jobba lite kreativt. Med händer och huvud. Jag får mest beställningsjobb, alltid mer eller mindre hårda önskemål som styr det som ska göras. Det är en utmaning, särskilt en vanlig vardagsmorgon med småregn på rutan och bordet fullt av företagarproblem. Inte lätt att hitta inspiration och goda idéer de dagarna, men det går. För att det måste man.
Glad fredag och trevlig helg KS:are.
PSX_20210910_075808.jpg
 
Senast ändrad:

Lesa

Patek
2-Faktor
E20B3858-454A-4DCC-B0E5-600D98F25552.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga klocksnackare Idag har Tord, Torfrid och Turid namnsdags, känner ni någon som heter detta får ni allt gratulera dom. Jag tycker nu att vi tar helg och hittar på något roligt. Fiska kanske, inte vet jag eller kanske bara ligga på sofflocket som Kronblom…
Trevlig helg allihopa.//🦊

PS Bjuder på lite Brittisk humor med tanke på mitt klockval idag !

 

Barricello

Audemars
Kan banne mig vara den bästa dagen på veckan…
Dels är det ju dags för FREDAGSTRÅDEN men det är såååå mycket mer än det eller hur?? Det är liksom lika härligt när den här dagen kommer oavsett om veckan varit bra eller kass :)
Idag blir det faktiskt Sjöö Sandström fredag till råga på allt!!
2BFFD128-C21D-4D8F-B301-58A373E125AA.jpeg

Bakgrunden kom faktiskt till förra fredagen. Frugan lurade mig till att testa lite olika sätt att måla. Det krävdes ett par pannor vin innan kreativiteten började flöda :-D
Det var visst ett par konjagare också ser jag på bilden från förra fredagen…
AAC58DAA-964B-4A1F-BBFB-4283E77FC36A.jpeg

Vem vet vad fan som kommer hända ikväll…

Ta hand om er där ute och ha en härlig helg!!
Fin Amelin! :) Härlig färgkombination.
Önskar eder alla en fröjde fredag :)

carlF.jpg
 
Topp