• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 11/1 ”Detta får en att reflektera över livet...”

Pappaledig, då passar jag på att köra lite Mimo ww2 style.
20190111_102106.jpg

Trevlig helg!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ja grattis till en ytterligare en milstolpe i livet. Kul anekdot det där med glassbilen:)
Idag blir det guldfredag igen och premiär för det nya alligatorbandet som glänser sådär onaturligt bra (?) som gärna helt nya högblanka Cartierband kan göra. Och så blir det GTG på lördag, det blir riktigt trevligt. Släng dig på tåget och häng på @RicVin!

Tackar!! Kan fortsätta storyn med att vi knäböjde på min långa Everlast sandsäck invirad i ett vitt lakan...:)
Det hade varit trevligt. Men vi ska på galej ikväll och du vet ju hur jag brukar vara dagen efter...:)
 

Tigerrrr

Rolex
2-Faktor
Tackar!! Kan fortsätta storyn med att vi knäböjde på min långa Everlast sandsäck invirad i ett vitt lakan...:)
Det hade varit trevligt. Men vi ska på galej ikväll och du vet ju hur jag brukar vara dagen efter...:)

Kul story:) Hör av dig när du kommer ner nästa gång så kollar vi om vi inte kan få ihop en middag då.
 

Husse

Patek
Trevlig helg @RicVin , troll, sökmotorer, piratkopior och vänner!! Glömde helt bort tiden när jag satt och letade efter Gävle på Googleearth... men det verkar vara som Google inte vill ha kvar Gävle på kartan!!
469509B5-0D31-4EFE-B79B-800132A37C9B.jpeg

Idag ska farbror gå och lägga sig tidigt och försöka göra ingenting! Kanske unna mig den där cigarren som jag tänkt röka sedan jag gick pä julledigt! Två halvfulla humidorer men ingen ro att tända rökdonen!!
Jo, det är allmänt känt att Gävle är svårt att hitta! ;)
Trevlig helg, vännen!
 
Topp