Diverdover
Silver
Pappaledig, då passar jag på att köra lite Mimo ww2 style.
Trevlig helg!
Trevlig helg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar!! Kan fortsätta storyn med att vi knäböjde på min långa Everlast sandsäck invirad i ett vitt lakan...Ja grattis till en ytterligare en milstolpe i livet. Kul anekdot det där med glassbilen
Idag blir det guldfredag igen och premiär för det nya alligatorbandet som glänser sådär onaturligt bra (?) som gärna helt nya högblanka Cartierband kan göra. Och så blir det GTG på lördag, det blir riktigt trevligt. Släng dig på tåget och häng på @RicVin!
Tackar!! Kan fortsätta storyn med att vi knäböjde på min långa Everlast sandsäck invirad i ett vitt lakan...
Det hade varit trevligt. Men vi ska på galej ikväll och du vet ju hur jag brukar vara dagen efter...![]()
Jo, det är allmänt känt att Gävle är svårt att hitta!Trevlig helg @RicVin , troll, sökmotorer, piratkopior och vänner!! Glömde helt bort tiden när jag satt och letade efter Gävle på Googleearth... men det verkar vara som Google inte vill ha kvar Gävle på kartan!!
![]()
Idag ska farbror gå och lägga sig tidigt och försöka göra ingenting! Kanske unna mig den där cigarren som jag tänkt röka sedan jag gick pä julledigt! Två halvfulla humidorer men ingen ro att tända rökdonen!!
Trevlig helg klockvänner!
![]()
Glad fredag och trevlig helg. Nu ska vi på intervju
![]()
Tack kompis. Det gick bra![]()
Satan asså..Glad fredag, kamrater!
![]()
Riktigt, riktigt trevlig! Nyinkommet?Trevlig helg
![]()
Tack! PAM632.Snygg, vad är det för referens?
220Trevlig helg!
![]()
Problemet är att jag kommer fan vara äldre då, det är inte lika bra![]()