• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 11/10 ”En olycka kommer sällan ensam!!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Brukar man ju säga.. Eller ”When it rains it pours” som Engelsmännen säger…
Kanske inte exakt samma innebörd i vanliga fall. Men för mig är det banne mig spot on!!
Inte mycket som går min väg just nu inte… Först fick vi en ny bilpolicy för ngn vecka sedan, öken…. I-lands problem, jag vet.. Men likväl ett elände att de som sammanställer ovan nämnda policys sannolikt inte har körkort och tycker att alla kan åka kollektivt…
Sen drogs det idag till med ett travel ban för resten av året. Då är det skitlätt att jobba med nordiska partners…
Sen har jag tvingats tillbringa större delen av veckan i Götlaborg. Där kommer regnet in.. Jäklar vad det regnade.. Men det var iofs det enda att klaga på när det gäller Göteborg. Annars var det ju toppen. Trevliga KS:are på mässan @martaSM30 och likasamma på stadens lokaler @Tigerrrr !
Kul att se er!!
Tyvärr så var det ju inte bara i Håkanland det regnade. Möttes av byttor med vatten i köket och ett läckande tak när jag kom hem igår kväll.
IMG_2510.jpeg

Fakk maj lajf!!! Just nu i alla fall.
Oftast är det ju helt ok!!
Men det fick bli en kolsvart Bratte idag. Dels för kopplingen till GBG och sen är mitt sinne rätt svart just nu även om det nog ordnar till sig under dagen..
IMG_3640.jpeg

Appropå GBG så var det lite snillen spekulerar nere i Göteborg.
Varför är Breitling så starkt förknippat med Götet egentligen? Vi som var där har en teori. Men jag vill hemskt gärna höra era tankar…

Ha en härlig helg mina vänner.

SE TILL ATT DET INTE REGNAR EN MM TILL ANNARS FÅR JAG SPEL!!!

IMG_8260.jpeg

God morgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Redan fredag och äppelmustens dag å Erling samt Jarl firar sin namnsdag. Trevlig fredag och ha en riktigt god helg allihopa, men som vanligt.Glöm inte bort de nära och kära. Ha ´re bäst //🧐
(Edit: 60 mm på två dygn här hemmavid.)

Senast ändrad:
TGIF!

Jaha…då är HÖSTEN här!

Förra helgen plockades jag kantareller och så plockade jag och Los Tantos ner tältet!

Så vad behövs att göras denna helgen då! Det ser ut som att det skulle behövas plockas upp en massa äpplen under våra äppelträd i alla fall…

IMG_2237.jpeg

Hm…får väl se ifall man orkar eller hur vädret blir!

IMG_2284.jpeg

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp