Trevlig fredag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SINN 810 80-talareDen var riktigt läcker! Vad heter modellen?
På fredagar får man gå direkt på efterrätten, det är sedan gammalt!Va vore fredagarna utan lite go käk!
![]()
Här har man också bytt. Men inte klocka utan poolside wristshots till höstfärgade ...![]()
Ömsar skinn och klocka inför helgen. Hejdå jobbkläder och dagklocka.
Hej tvättbjörnspäls och....
Skrev tråden,letade febrilt efter ett ställe i rummet med ok ljus. Tog bilden men glömde klicka på ”knappen”. Fick ett sms av ev annan stressad KS:are som skrev ”Fredag idag....”![]()
Där stod jag i givakt klockan 7:52 och letade febrilt efter fredagstråden. Men nu förstår jag ju varför den dröjde @RicVin. Ett klockbyte har det hunnit bli sen dess och ett till lär det bli. Ha en fin fredag allihop!
Den där är ju grym!![]()
Trevlig helg från ett regnglåmigt Skåne.
Härlig tavla på den där!Fredagsdubbeln denna regniga fredag
![]()
Hahaha, Det var fan det bästa jag hört på mycket länge.Om någon skulle hävda sig vara akademiledamot, säger jag bara - me too![]()
Riktigt mysig den där!Jäklar va himlen öpnnade sig!Kolla utkastet på stupröret. Gick in och tog en öl istället! Skål på er klocktokar.
![]()
![]()
Tackar. Ja den är riktigt trevligRiktigt mysig den där!