• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 11/11 ”Faan trot…?!...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
11/11 ska ju tydligen ha en andlig betydelse, tror det mer är siffrorna 11 11 eller 1111 osv osv. än själva datumet 11/11. Men både inom astrologi och numerologi så ska det kunna vara en koppling till ditt undermedvetna. Så när du ser numret 11:11 (vilket du nu minst gjort 6 ggr) så symboliserar det en kraftfull möjlighet för dig att få kontakt med ditt inre och andliga uppvaknande….
Säger det igen ”Faaan trot!!” Det enda jag ser att jag kommer få kontakt med denna fredag och helg är ett gäng IKEA paket…
7DE3A720-92E9-4EAB-8B48-564AAEA17B11.jpeg

Får bli ngt lätt och tåligt på armen så att jag kan skruva garderober för brinnande livet.
A3FC8EAE-C699-4854-97E4-E3A48F8F893B.jpeg

Jag hoppas INNERLIGT att ni andra får uppleva ett inte och andligt uppvaknande istället…

Ta hand om era nära och kära och ha en härlig helg!!

Förresten!! Var ute och flög i veckan igen. Nog FAAAAAN sitter det högar av snörvlande och hostande människor på varannan jävla stolsrad… Blev lite panik i raden bredvid mig. Satt en operasångerska på mittplatsen och på platsen vid fönstret satt en hostande och snörvlande sate. Operasångerskan ville prompt byta plats då hon var rädd om sin hals. Kan man kanske förstå… Men det var inte så många som kände för att sätta sig mitt i denna smitthärd.
Lyckades lugna stämningen lite genom att dela ut munskydd till folk i närheten. Man är ju gammal scout!! ALLTID REDO!!!

Peace out!!!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fredag igen, normalt så skulle man ha varit jävligt glad. Hade stora förhoppningar på att åka på vintage GTG, med ett gäng härliga Klocksnackare! Men denna helgen så har jag dessvärre jour, och min kollega var inte villig att byta, så jag kunde åka på denna GTG.

Så om det inte regnar så behöver jag kratta bort löv på tomten hemma vid, förra helgen regnade bort helt och hållet! Kanske klipper jag några buskar också t.o.m. . Men det förutsätter att jag inte behöver att åka på några akuta grejer som fastighetsskötare…

Ha en skön FREDAG och en jättetrevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE 🤘🏼🙏


01460E55-AD5C-4938-9081-79BBCBC835C6.png
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Go helg på er!

För två år sedan den 10/11 dog min mor, samtidigt föddes den Russianbluehona via sedermera fick köpa. Ibland undrar jag över detta med själavandring.
Denna rysshona tog vi sedan en kull ungar på och behöll ytterligare en liten hona som vi nu förtvivlat försöker para. Medför flertalet resor då fanstyget inte släpper hanen inpå livet🙁
Det du, @Husse.
FC985973-44A6-44F5-9237-444D3A98A191.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp