• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 11/12 “Hmm.. Måste nog börja göra skäl för min titel igen..!!”

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
20201211_102124.jpg

Det känns som fel årstid för RicVinskjorta men vad gör man inte för Fredagstråden? Djupt in i garderobens dunkel hittade jag något som nog kan uppfylla Margarintrollets stränga krav, eller? Min nya och vita Seiko Shogun motsvarar däremot alla mina förväntningar. Kan man inte få en vit jul så kompenserar man det med en vit klocka. ”I’m dreaming of a white wrist watch. Just like the snow that didn’t fall”

Trevlig adventshelg klockkamrater!

A5064634-18C2-440C-893C-C861DB74FB40.jpeg
D68FB348-491A-4A51-8306-1A168C149220.jpeg

Det viktiga är att säkra sin plats... ;)
Även om man vill svara på/knyta an till trådstarten så har man, i den mån man är med första minuten, inte en chans att hinna vara med på förstasidan om man inte lägger en placeholder. Detta eftersom många inte knyter an till trådstart och därmed ”går före” de som vill göra det. Enda chansen annars är att få förhandsinformation från Fredagsskjortan. ;)

Även om man vill svara på/knyta an till trådstarten så har man, i den mån man är med första minuten, inte en chans att hinna vara med på förstasidan om man inte lägger en placeholder. Detta eftersom många inte knyter an till trådstart och därmed ”går före” de som vill göra det. Enda chansen annars är att få förhandsinformation från Fredagsskjortan. ;)
Jo jag vet, sover hellre en timme extra nuförtiden. :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp