• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 11/3 ”Nä…Nu är det tungt!…”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tack gode gud för att det är fredag!!
Jag har så jävla tråkigt att jag till och med knutit på ett jävla spännband på Speedyn…
47195411-44D7-4792-A546-038FB0A42E0F.jpeg

Inte nog med allt elände i vår värld, det här med OWG tar knäcken på mig snart. Det är ju nästan tortyr…
Men samtidigt är det ju helt makalöst!! Målet att samla in 100k till Maskrosbarn nåddes redan i veckan. I skrivande stund har vi precis samlat in över 110k!
Det ÄR ju faktiskt något att glädjas ordentligt över! Job well done alla deltagare!!
Jag hatar det fortfarande i varje liten fiber av min kropp, men hatten av för idén!! ;-)
Nu tror jag att jag ska trösta mig med att beställa ett nytt objektiv..
Något kul MÅSTE man ju få ha…
Om det nu är nån från ”kameratråden” som kläcker idéer om att införa en ”OLG”(One Lens Guy) månad så kommer jag nyttja mina Adminrättigheter och radera alla dylika trådar…;-)

Ta hand om varandra och ha en strålande helg!

Moi Moi kamrater!
OWG ska egentligen inte vara något problem oavsett vilket armbandsur man väljer, jag kör med Musse men blotta tanken att man inte en får prova något annat är lite jobbig
Igår hade jag chansen att få testa GRAAL- klockan, hade den i handen men sen kom tanken.
OWG Fuck, jaha, fick ge tillbaka klocka. En klocka som jag troligen aldrig mer kommer att ha i mitt hem iaf…
15500/01st. Dvs den BLåA, AP Royal Oak.
Men jag klarade den vansinniga och fortsätter det här tramset en dag till, vara för idag!
9CA1C477-BF44-4A13-B31E-BEC1EB9605A1.jpeg

Jag passar som vanligt på att önska mina vårdare @RicVin och Dr @Denke samt alla vänner, troll, sökmotorer och lilla smurfen och även Chuck en trevlig helg!

Senast ändrad:
IMG_6775.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga klocksnackare. Självklart så tittar man in i @RicVin fredagstråd även denna vecka och OWG är ingen pina! :cigar: Knyt "näven i byxfickan" Tiden går fort, snart 1 april och ”OWG släpp” Tror dock att det inte bli några stora rubriker i ”Svenskan” På tal om tidning .The Daily Courant började ges ut 11 mars 1702. Den första dagstidningen i Storbritannien. Ha´re // :pompus:

Senast ändrad:
Trevlig fredag hörni!
Dra in en slant till Ukraina:

CEBD18A2-7295-44C1-965E-D693A33BDC62.jpeg

Moi Moi kamrater!
OWG ska egwntligen inte vara något problem oavsett vilket armbandsur man väljer jag kör med Musse men blotta tanken att man inte en får prova något annat är lite jobbig igår hade jag chansen att åtala GRAAL klockan, hade den i handen men sen kom tanken. OWG Fuck, jaha, fick ge tillbaka klocka. En klocka som jag troligen aldrig mer kommer att ha i mitt hem iaf…
15500/01st. Dvs den BLåA, AP Royal Oak. Men jag klarade den vansinniga och fortsätter det här tramset en dag till, vara för idag!
9CA1C477-BF44-4A13-B31E-BEC1EB9605A1.jpeg

Jag passar som vanligt på att önska mina vårdare @RicVin och Dr @Denke samt alla vänner, troll, sökmotorer och lilla smurfen och även Chuck en trevlig helg!
Tror du far med osanning!! Du tänkte säkert ”fakk it!! Denna måste provas”!! Men sen upptäckte du att du inte fick klockan över dina dasslock till händer!!! 🤪

Failade OWG-mars redan dag 1 då det varit så jäkla mycket på sistone, men är glad för det ändå för då blir frustrationen mindre när det dimper ner något nytt 🙂
Idag blir det mustasch-klocka för hela slanten, trevlig helg och hoppas av hela mitt väsen på att någon kan ta bindgalningen i Moskva av daga snart..
IMG_20220311_083509.jpg

Tillbaka
Topp