Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men det har varit klent med det den senaste tiden, för lite längre upp i landet där jag bor har det fan inte kommit något solsken, inte förrän nu då, senaste veckan har varit jävligt bra faktiskt!
Jaha...då var det ännu en gång dags att vikariera åt Fader @RicVin då våran FREDAGS Fantom går på semester! Vi önskar han såklart en trevlig semester och hoppas att han får tur med vädret, har ju varit dåligt med det den senaste tiden. Och så önskar vi han tillbaka om 4 veckor med mycket energi och utvilad.
Precis som förra året så kommer det bli en väldans sen semester för mig, i år för att min kära Los Tantos blev uppsagd, då dom stängde kontoret där hon jobbade som grafiker i staden vi bor i. Hon och kollegan fick det slängda upp i ansiktet, kom tyvärr som från klarblå himmel så det var två snopna personer när det kom till daga. Så nu har hon gott i skolan och läst AI i några månader som hon förhoppningsvis kan ta med sig i framtiden med något likvärdigt jobb. Och så har hon fått ett sommarjobb, tyvärr inte inom samma bransch, men va fan gör man, caschen behöver ju komma in likväl.
Jaja...jag återkommer till vädret igen, för i år ville Los Tantos använda tältet vi brukar ha och jobba under till att använda det till en Relax, hon ville möblera och göra det hemtrevligt så vi kunde vara där och mysa tillsammans, och det har hon faktiskt lyckas med! Men då vädret har både innehållit regn, blåst det har varit kallt " YOU NAME IT " så har vi inte kunnat nyttja tältet så mycket man kunnat önska sig! Men nu får vi hoppas att vädret håller i sig ett tag framöver.
![]()
Vi hade väl egentligen några måsten i år, men vi skjuter upp detta till nästa år, i alla fal att måla och byta ut vindskivorna på bostadshuset vårt. Det klarar ett år till, även om det skulle behövas fixas.
![]()
Ett måste, är att fixa fönstret in till mitt kontor på nedre våningen!
![]()
Eller man kanske ska kalla det för Man Cave, då jag har mitt lilla kyffe där!
![]()
![]()
![]()
Jo…just ja, jag hoppas att det kommer mycket hallon på våra buskar i år, då jag VERKLIGEN älskar Hallon!
![]()
" Jaja...nu ösnkar jag aLLa KLOCKSNACKARE en jävligt skön FREDAG samt en jätte trevlig Helg! Passar även på att önska alla en trevlig SOMMAR och en skön Semester! "
![]()
SLUT...på meddelandet, PIP!